نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. شهريور 1401 - 9:52
گلزار مطهر شهدای گچساران در نخستین روز از گرامیداشت هفته دولت با حضور فرماندار و جمعی ازمسئولان محلی این شهرستان گلباران و عطرافشانی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، گلزار مطهر شهدای گچساران به مناسبت «هفته دولت» با حضور جمعی از مسئولین محلی  گلباران و عطر افشانی شد.

شرکت کنندگان در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، با نثار فاتحه به روح بلند و ملکوتی آنان، با آرمان های والا و مقدس شهداء تجدید میثاق کردند.

فرماندار گچساران در این آیین گفت:باید توجه کرد که دستاوردهای انقلاب اسلامی باید با راهبرد جهاد تبیین به  مردم و به ویژه نسل جوان مان منتقل شود.

دیهمی خوب افزود:امروز جمهوری اسلامی ایران با وجود تحریم های ظالمانه ،فتنه ها و توطئه های دشمنان در طول این 43سال، اما همچنان در اوج اقتدار و بالندگی قرار دارد،اگرچه معتقدیم که راه غلبه برمشکلات نیز تکیه به رهنمودهای امامین انقلاب، افزایش معنویت و روحیه جهادی و انقلابی  و نیز بهره‌گیری مناسب از ظرفیت‌های مردمی است .

فرماندار گچساران گفت: بنابراین دشمن در جنگ تبلیغاتی و رسانه ای خود به دنبال جلوگیری از الگو شدن انقلاب اسلامی براساس جریان تحریف است که نقطه تقابل جریان تحریف همین جهاد تبیین خواهد بود که با امید آفرینی در جامعه، ارائه الگوه های موفق، ترویج ارزش های اسلامی و بیان اقدامات و نیز دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی بایستی به جنگ با دشمن رفت.

وی تصریح کرد:لازم است که مردم  هم از عملکرد و تلاش های ثمربخش مسئولان اطلاع کافی داشته باشند،یک مسئول مردمی باید از نقدهای منصفانه نیز استقبال کند و انتقادهای سازنده را برای پیشبرد هرچه بیشتر مجموعه اش به کار گیرد،بنابراین مدیران تنها به شعار بسنده نکنند و بایستی  بیشترعمل کنند هرچند گزارش اقدامات بایستی صادقانه باشد و در گفتار و رفتار نیز با مردم صادق بود.

دیهمی خوب تصریح کرد:از این رو سیره شهداء مسیر مسئولان باشد چرا که کمترین کار ممکن قدم گذاشتن در مسیر آرمان های شهدایی است که هر چه امروز عزت، امنیت، اقتدار، آرامش و...داریم به برکت خون شهدای مان است.

تصاویری از این آیین را مشاهده کنید

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها