نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. ارديبهشت 1397 - 22:54
تیم های نفت و گازگچساران و استقلال جنوب تهران در مرحله پلی آف لیگ دسته دوم فوتبال کشور به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی خاتمه یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در مرحله پلی آف لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم های نفت و گازگچساران و استقلال جنوب تهران در ورزشگاه شهدای نفت گچساران به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

در این دیدار ابتدا  تیم استقلال جنوب تهران در دقیقه 30 با گل "احمد کیا" به برتری رسیدند اما این گل یک دقیقه بیشتر دوام نداشت و "مرتضی حیدری" نتیجه را به تساوی کشاند ودر نیمه دوم تلاش دو تیم بی ثمر بود تا بازی با همین نتیجه خاتمه یابد.

باتوجه به گل زده استقلال جنوب تهران در گچساران کار شاگردان "بهمن فرازمند" در تهران بسیارسخت خواهد بود اما نفتی ها همچنان به صعود امیدوارند.پیش از این تیم های شاهین شهرداری بوشهر و اروند خرمشهر به لیگ دسته اول صعود کردند.

نفت و گاز گچساران دراین دیدار از ابتدا با ترکیب علی خالصی - حبیب حبیب پور - علی جهانگیری - بهزاد داوودی - وحید خشتان - اسماعیل هاشمی نیا - علی حدادی فر - فرشید علیزاده - سعید بحر کاظمی - مرتضی حیدری - حکیم حزباوی پور و با سرمربی گری "بهمن فرازمند"به میدان مسابقه رفتند.

میلاد تولایی - امید قربانی - محمد برجلو - بهنام عسگرخانی - رامین عباسی - امین ترکاشوند - حسین نظیری - حمیدرضا حاج حسن - احمد کیا - وحید نعمتی - افشین اسماعیل زاده نیز باسرمربیگری فرهاد کاظمی از ابتدا در ترکیب استقلال جنوب تهران به میدان رفتند.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها