نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. آذر 1398 - 7:53
یوسف نادریان:مسولان تیم و هواداران مان باید یکدل و با جدیت فراوان از تیم شهرشان حمایت کنند تا بتوانیم با کمک همدیگر در این مسیری که هستیم به سلامت و باخوشی به سر منزل مقصود برسیم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،یوسف نادریان ،سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص روند عملکرد تیمش در لیگ دو ،گفت : برای کاهش فاصله با صدرجدول به این پیروزی مقابل شهرداری بندر عباس نیاز داشتیم وامیدوارم با تداوم این پیروزی ها نیم فصل اول را در جایگاه خوبی به اتمام برسانیم. 

 وی افزود : تیم حریف باتوجه به کسب دو پیروزی پیاپی با روحیه خوبی مقابل ما قرار گرفته بود و به لطف خدا و دقت بازیکنان پر تلاشمان در این بازی از فرصت هایمان استفاده کردیم تا به این پیروزی پرگل دست پیدا کنیم.

نادریان تصریح کرد : در همان نیمه اول می توانستیم تعداد گل هایمان را به دو برسانیم اما تاحدودی استرس گل نزدن های قبلی اجازه نداد که به گل دوم دست پیدا کنیم،اما در نیمه دوم با آرامش بیشتری وارد بازی شدیم و توانستیم برنامه های متفاوتی برای گلزنی پیاده کنیم و تعداد گل هایمان را به چهار برسانیم و حتی این دیدار می توانست با تعداد گل بیشتری تمام شود.

سرمربی نفت و گاز گچساران اشاره ای هم به بازی قبلی نفتی ها در خانه داشت و تاکید کرد : در دیدار دو هفته قبل مان که در خانه میزبان تیم پاس همدان بودیم هم می توانستیم با همین نتیجه پیروز بازی شویم اما متاسفانه موقعیت هایمان تبدیل به گل نشد و در سه یا چهار صحنه مشکوک در محوطه جریمه حریف حداقل داور می توانست دو پنالتی به نفع تیم ما بگیرد که با کم لطفی داور تیم ما در بازی قبلی دو امتیاز در خانه از دست داد.

وی درادامه در خصوص نیروهای تهاجمی تیمش در این فصل مطرح کرد:در ابتدای فصل تمامی مهاجمانی که به خدمت گرفتیم در امر گلزنی عملکرد خوبی داشتند و تصورات ما با توجه به سبک بازی که ارایه می دهیم زدن دو گل در هر بازی بود و در هفته های گذشته استرس زیادی داشتیم و بطور غیر عادی و خارج از تاکتیک به مشکل عدم گلزنی مواجه  شدیم.

نادریان در خصوص داوری این بازی و نحوه قضاوتش اظهار کرد : در این بازی بجز صحنه پنالتی که درنیمه دوم رقم خورد و آن صحنه را هم کمک داور پنالتی را تشخیص داد و به داور اعلام کرد صحنه مشکوکی که داور بخواهد تصمیم مهم و تاثیر گذار و درستی بگیرد رخ نداد و در کل داوری برای هر دو تیم متعادل بود.

 نادریان در پاسخ به اینکه در ترکیب اصلی نفتی ها در این دیدار بازیکنان بومی حضور پررنگی داشتند، افزود : با قاطعیت عرض می کنم که نه تنها در بازی امروز بلکه در طول فصل های که سرمربی تیم نفت و گاز بودم بازیکنان بومی همواره با تعداد زیاد به میدان کردند و حضور حداکثری در کل فصل داشتند و من اعتقاد خاصی به این بازیکنان دارم و باید شرایط را برای نشان دادن بهتر و بیشتر پتانسیل بالای بازیکنان بومی شهرستان و استان ایجاد کرد.

سرمربی نفت و گاز گچساران خاطر نشان کرد : به طور حتم اگر نتایج تیم ما بهتررقم می خورد و جایگاه فعلی تیم بهتر بود و خیلی از مسایل صد راه ما نمی شد از بازیکنان جوان باشگاه همانند امیرحسین کرمی نژاد 19 ساله که محصول رده های پایین تر باشگاه هستند استفاده می کردیم و امیدوارم بتوانیم در نیم فصل دوم از بازیکنان جوان تر تیم ،که درحال حاضربا تیم تمرین می کنند بیشتراستفاده کنیم.

نادریان در خصوص برنامه تیمش در دو بازی باقی مانده تا انتهای نیم فصل اول گفت : هر دو بازی بسیار مهم و حیاتی هستند تا در پایان نیم فصل اول به رده مورد نظرمان دست یابیم و در روز بازی و با توجه به شرایط تیم بهتریم تصمیم و برنامه را برای کسب موفقیت پیاده خواهیم کرد.

سرمربی باسابقه نفتی های گچساران به سوالی درمورد همدلی و همبستگی که در بین تیمش برای کسب پیروزی در این بازی بوجود آمده بود اظهارکرد : قبل از بازی و درجلسه فنی برای آنالیز و چینش ترکیب تیم بطور مفصل درمورد این موضوع با بازیکنان صحبت کردیم و تاکید کردیم که در داخل زمین و نیمکت ذخیره و تاکتیک تیم ما بایستی برای هم بجنگیم و خوشبختانه این همبستگی درون تیم وجود دارد

وی تاکید کرد : مسولان تیم و هواداران مان هم یکدل و با جدیت فراوان از تیم شهرشان حمایت داشته باشند تا ما بتوانیم با کمک به همدیگر در این مسیری که هستیم به سلامت و باخوشی به سر منزل مقصود برسیم.

سرمربی نفت و گاز گچساران در پایان به موضوع شرایط نامساعد زمین چمن ورزشگاه نفت پرداخت وگفت : شش بازی در خانه و در این زمین میزبان بودیم که به وضوح شرایط کاملا بد زمین بازی مشخص است و باید با نگاه جامع تری به این موضوع مهم پرداخت و در نظر داشته باشیم که اگر یوسف نادریان از این شرایط زمین چمن اصلی ورزشگاه انتقاد دارد بیراه نیست و در هفته گذشته بعد از حرفای که زدم اقدام به سم پاشی زمین شد و بیش از چهار هزار جانورکه در زمین چمن بودند از بین رفتند و باید کمک کرد تا با خیال راحت تر در خانه از حریفانمان میزبانی آبرومندانه ای در زمین مسابقه داشته باشیم.

 

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها