نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. دى 1398 - 18:44
انگیزه بالای بازیکنان نفت و گاز گچساران هم نشان می دهد که سرمربی اين تيم به خوبی از نقاط ضعف و قوت تيم نفت امیدیه آگاهی دارد وحال بايد منتظر ماند تا جدال حساس اين دوتيم به سود كداميک به پايان خواهد رسید و كدام تيم با برد به تعطیلات نیم فصل خواهد رفت؟.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،دیدار معوقه ليگ دسته دوم فوتبال و از گروه دو این رقابت ها ،در شهرآورد نفتی ها به ميزبانی گچساران برگزار خواهد شد که دو تيم نفت و گاز گچساران و نفت اميديه از ساعت ١٤ روز سه شنبه سوم دی ماه در ورزشگاه شهدای نفت مقابل هم صف آرایی خواهند کرد.

تیم نفت امیدیه در بازی قبلی خود با تیم شهدای بابلسر با نتیجه 4بر یک شکست خورد،تا بعد از برد هفته دهم، سه ناکامی پشت سرهم را تجربه کند و در مقابل هم تیم نفت و گاز گچساران در بم با نتیجه دو بر دو در مقابل شهرداری این شهر متوقف شد تا بعد از پیروزی پرگل 4برصفر مقابل شهرداری بندرعباس باز هم ادامه کار این تیم به اما و اگرها بکشد.

هرچند شاگردان "عبدالعظم چاشی"در نفت امیدیه با 10 گل زده و 15 گل خورده از نظر دفاعی عملکرد بسیار بدی داشته اند و باید در خط حمله نیز خیلی بهتر عمل کنند؛این تیم با 4 برد 1 تساوی و 7 باخت وضعیت قابل قبولی در جدول گروه دوم این رقابت ها ندارد.

در مقابل نیز شاگردان "یوسف نادریان" که به نوعی لیگ را با سه برد متوالی آغاز کردند در ادامه هم با توجه به پاره ای از مشکلات فراز و فرودهای بسیاری را تجربه کردند،این تیم با 14 گل زده و 12 گل خورده آمار نسبتا خوبی در خط حمله خود دارد و با 5 برد 2 تساوی و 5 باخت در رده هشتم جدول گروه دوم این رقابت ها جای گرفته است.

اگر چه تیم نفت امیدیه در خانه از 7 بازی خود 3برد و 3باخت و یک تساوی کسب کرده و عملکرد خوبی در دیدارهای خانگی هم نصیب این تیم نشده و در دیدارهای خارج از خانه هم این تیم از 5 بازی خود 4باخت ویک برد داشته است که عملکرد بسیار بد این تیم در بازی های خارج از خانه را نشان می دهد.

جدای از این آمارها تیم فوتبال نفت امیدیه در دیدارهای خانگی اش 7گل زده و 5گل هم دریافت کرده است و در دیدارهای خارج از خانه نیز 3گل زده و 10گل خورده در کارنامه اش تا بدین جای فصل دیده می شود.

اما تیم نفت و گاز گچساران در بیرون از خانه از 6 بازی خود یک مساوی، 4باخت و یک برد داشته است،این تیم در بازی های خارج از خانه نیز همانند دیگر تیم هم نامش ضعیف عملکرده که 5گل زده و 9گل خورده حاصل تلاش نفتی های گچساران در این دیدارها بوده است که کادر فنی این تیم باید به فکر نتایج بهتری در بازی های خارج از خانه خود باشند.

هرچند این تیم از 6بازی خود در ورزشگاه شهدای نفت 4برد،یک تساوی و یک باخت را نیزتجربه کرده است که در این دیدارها 9گل به ثمر رسانده و تنها 3گل دریافت کرده است.

با این تفاسیر تقابل این دو تیم نفتی از دیرباز از حساسیت های بالایی نیز برخوردار بوده واین دیدار برای نفت و گاز گچساران که در تلاش برای رسیدن به تیم های بالای جدولی است کسب هر سه امتیاز این دیدار بسیار حائز اهمیت خواهد بود و در آن سوی میدان نیز کسب سه امتیاز برای نفتی های امیدیه که وضعیت نامناسبی در پایین جدول دارند،باز هم بسیار ازرشمند خواهد بود که پیش از پیش این رقابت را جذاب تر خواهد کرد.

هر دو تیم با 17و12 امتیاز در رده های هشتم و دوازدهم جدول گروه دوم این رقابت ها قرار دارند و هر دوتیم برای برد پا به میدان مسابقه خواهند گذاشت ، برد در این دیدار برای هر دو تیم با توجه به وضعیت شان در جدول در الویت قرار دارند که در صورت پیروزی نفت و گاز گچساران در این دیدار خانگی با کسب 20 امتیاز و به فاصله 4 امتیازی از چوکای24 امتیازی با روحیه ای مضاعف به تعطیلات نیم فصل خواهد رفت.

هرچند نفتی های گچساران باوجود مشکلات و محدوديت های مالی جايگاه بهتری از نفت اميديه در جدول رده بندی این رقابت ها تا بدین جای کار كسب كرده اند و این درحالی است که شاگردان یوسف نادريان از انگيزه بالايی برای كسب نتايج درخشان در ادامه  این رقابت ها  برخوردار هستند و با تجربه خوبی كه در صعود به ليگ يک و پلی آف لیگ دو را دارند اراده بيشتری برای شكست رقيب ديرينه خود در چنته دارند.

اگر چه انگیزه بالای بازیکنان نفت و گاز گچساران هم نشان می دهد که یوسف نادریان سرمربی اين تيم به خوبی از نقاط ضعف و قوت تيم نفت امیدیه آگاهی دارد وحال بايد منتظر ماند تا جدال حساس اين دوتيم به سود كداميک به پايان خواهد رسید و كدام تيم با برد به تعطیلات نیم فصل خواهد رفت.

باید به این نکته هم اشاره کرد که نفتی های گچساران در هفته یازدهم با ارائه یک بازی خوب و حساب شده توانستند تیم قدرتمند شهرداری بندرعباس را در آخرین دیدار خانگی شان شکست دهند و امیدوارانه درکورس رقابت با مدعیان صعود به لیگ یک باقی بمانند.

گفتنی است نفت و گاز گچساران دررقابت های نیم فصل دوم این گروه از هفته چهاردهم و روز 22دی ماه در بابلسر به مصاف شهدای بابلسر خواهد رفت.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها