نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. آذر 1398 - 7:29
تیم نفت و گاز گچساران در چارچوب رقابت های هفته سیزدهم لیگ دو فوتبال کشور،مقابل میزبانش شهرداری بم به تساوی رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در هفته سیزدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور و از گروه دوم این مسابقات تیم نفت و گاز گچساران مقابل میزبانش تیم شهرداری بم به تساوی 2بر2 دست یافت.

در این دیدار "علی وزیری" در دقایق 42 و77برای شهرداری بم و نیز "رضا قیالی" و "فرشید علیزاده" در دقایق 79 و 82 برای نفتی های گچساران گلزنی کردند.

درحالی که یوسف نادریان ،سرمربی نفت و گاز گچساران پیش از تقابل این دو تیم نیز گفته بود که "سیاوش اکبرپور" سرمربی تیم حریف اولین سال مربیگری در رده بزرگسالان را تجربه می کند هرچند درگذشته جز مهاجمان چند پسته و پر تلاش سطح اول فوتبال کشورمان بودند و به طور حتم در سال اول مربیگری خود در رده بزرگسالان انگیزه ای بالایی دارد و تیم شهرداری بم تحت هدایتش در این فصل نتایج خوبی کسب کرده و از توانایی خوبی در عرصه مربیگری از خود نشان داده است.

نادریان افزوده بود که تیم نفت و گاز گچساران به توانایی مجموعه خود و توانایی فنی بازیکنان خود چشم دوخته است و تمام تلاش ما این است که با دست پر به شهرمان برگردیم.

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران نیز گفته بود که بعد از پیروزی پر گل در بازی با شهرداری بندرعباس تیم مان از لحاظ روحی ریکاوری شد و تنها چیزی که من را کمی ناراحت کرده همین خستگی ناشی از سفر 16 ساعته با اتوبوس به شهرستان بم برای انجام این دیدار بود که امیدوارم با نتیجه دلخواه بم را ترک کنیم.

نادریان نیز تصریح کرده بود که مهاجمان توانمندی در اختیار داریم و از تکنیک و ذکاوت لازم برای گلزنی برخوردار هستند اما قدری در زدن ضربه آخر دچار استرس هستند و در تمامی چند بازی گذشته در ایجاد موقعیت گلزنی خوب بودیم و هیچ مورد نبوده که تیم نفت و گاز پا پس کشیده باشد و با علم به تمام این مسائل در طول هفته تمام تمرکز اعضای کادرفنی نفت ، ایجاد شرایط خوب روانی برای گلزنان تیم مان بوده است.

هرچند با توجه به این اظهارات سرمربی نفت و گاز گچساران باید گفت که بازگشت نفتی ها و جبران دو گل خورده در دقایق پایانی و آنهم در خانه حریف ،امیدها را همچنان در تیم فوتبال نفت و گاز گچساران زنده نگه داشت تا این تیم در بازی عقب افتاده اش مقابل "نفت امیدیه" بدنبال پیروزی درخانه و رسیدن به تیم های بالای جدول باشد.

تیم نفت و گاز گچساران باکسب 5 پیروزی ، 5 شکست و دو تساوی با 17امتیاز و با یک بازی کمترنسبت به دیگر رقبای بالای جدول، در رده ششم جدول گروه دوم این رقابت ها حضور دارد.

تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با تیم های پاس همدان،شهرداری بم،شهرداری بندرعباس،چوکا تالش،سردار بوکان،نفت امیدیه،بعثت کرمانشاه،شهدای بابلسر،ایران‌جوان بوشهر،ملی حفاری اهواز،رزکان کرج و دارایی بندرگز در گروه دوم این رقابت ها قرار دارد.

تیم های کارون اروند خرمشهر،نماینده بجنورد،فولادنوین اهواز،شهید قندی یزد،والان کامیاران،خیبر خرم آباد،شهرداری فومن،شهرداری همدان،کاسپین قزوین،مس نوین کرمان،پرسپولیس گناوه،استقلال ملاثانی،شهرداری آستارا و میلاد مهر تهران نیز در گروه نخست این رقابت ها حضور دارند.

 مسابقات لیگ دسته دو فوتبال باشگاه‌های کشور با شرکت ۲۸ تیم در دو گروه ۱۴ تیمی در حال برگزاری است ودر پایان این دیدارها تیم‌های اول هر گروه به طور مستقیم به رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور صعود می‌کنند.

تیم‌های دوم هر گروه نیز در مسابقه پلی آف به مصاف هم خواهند رفت تا تکلیف سومین تیم صعود کننده به لیگ دسته اول هم مشخص شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها