نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. تير 1396 - 8:35
شگفتی فصل گذشته فوتبال حضور تیمی از لیگ دسته دوم به نام نفت و گاز گچساران است که در مجموع با زدن 49 گل در فصل 96-95 جایگاه دومی خط حمله لیگ فوتبال ایران را به خود اختصاص داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،شگفتی فصل گذشته فوتبال حضور تیمی از لیگ دسته دوم به نام نفت و گاز گچساران است که در جایگاه دوم خط حمله ایران و بالاتر از پرسپولیس قرار می گیرد و در جدال سخت با هفت تیم لیگ برتری در جام حذفی نتوانست به دور نیمه نهایی این رقابت ها صعود کند.

در فصل گذشته لیگ فوتبال ایران 71 تیم در سه سطح لیگ برتر، لیگ یک و لیگ دو حاضر بودند که در مرحله اول عملکرد این تیم ها در فاز تهاجمی مورد بررسی قرار می گیرد،نتایج حاصله از آن نشان می دهد پرسپولیس تهران که توانست عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران را کسب نماید  عنوان بهترین خط حمله را دارا بوده به طوری که توانست در 30 بازی تعداد46 گل را به ثمر برساند.

این درحالی است که تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در دور اول مسابقات لیگ دسته دوم 41 گل را وارد دروازه حریفان می کند و در مرحله دوم در 9 بازی پیش رو 8 گل را به ثمر رسانده و در مجموع با زدن 49 گل در فصل 96-95 جایگاه دومی خط حمله لیگ فوتبال ایران را به خود اختصاص می دهد.

ارزش عملکرد خط حمله تیم نفت و گاز گچساران زمانی مشخص شده که حتی تیم های استقلال تهران لیگ برتری و گل گهر سیرجان در این آنالیز عملکرد خط حمله لیگ فوتبال ایران در رده های سوم و چهارم قرار می گیرند به طوری که استقلال تهران با 44 گل در 30 بازی و تیم گل گهر با 49 گل زده در 34 بازی برحسب حدنصاب میانگین در این جایگاه قرار گرفته اند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها