نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. بهمن 1397 - 9:59
یقینا با افزایش سطح امید و اعتماد ، مردم گچساران انتظارات و همچنین توقعاتی از خوان پایه بعنوان عالی ترین مقام اجرایی و نماینده دولت دارند که مهمترین آن مطالبات اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی و البته خواسته های اجتماعی مردم می باشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،فرشید محمد صادقی-انتصاب فرماندار جدید گچساران سبب شد که مردم این دیار زودتر از آغاز سال نو و در آستانه جشن چهل سالگی انقلاب اسلامی به استقبال فرماندار جدید بروند. قریب به یقین سال جدید از لحاظ سیاسی شرایط بسیار خاص و ویژه ای دارد ، چرا که احتمال بسیار زیاد حضور غلامرضا تاجگردون برنده دو دوره قبل در کنار ائتلاف چندقومیتی اصولگرایان گویای دو قطبی شدن شدید انتخابات می باشد و خوان پایه در اولین سابقه فرمانداری خود و اولین سال حضور بایستی انتخابات مجلس شورای اسلامی را برگزار نماید ، لذا تدابیر لازم را از هم اکنون جهت برگزاری قدرتمندانه و عادلانه انتخابات باید بیندیشد.

فارغ از موضوعات مطروحه ، بر تن کردن ردای خدمت به مردم شهرستان گچساران را به جناب خوان پایه تبریک میگوییم و خواسته همه مردم است تا فرماندار جدید گچساران در راستای تحقق اهداف والای نظام ، وصایای شهدا و اندیشه امام (ره) به مانند گذشته ثابت قدم باشد و شهرستان را به سمت توسعه همه جانبه عمرانی ، فرهنگی و اقتصادی هدایت نماید.

یقینا با افزایش سطح امید و اعتماد ، مردم گچساران انتظارات و همچنین توقعاتی از خوان پایه بعنوان عالی ترین مقام اجرایی و نماینده دولت دارند که مهمترین آن به عقیده بنده دیدگاه موسع و همینطور همه جانبه نسبت به مطالبات اقتصادی ، سیاسی و فرهنگی و البته خواسته های اجتماعی مردم می باشد. به طوریکه با در نظر گرفتن منابع و اعتبارات موجود بتوان همه خواسته ها را با توجه به درجه اهمیت و اولویت آن ها در نظر گرفت.

نکته ای که باید پررنگ تر به آن توجه کرد این است که خواسته های شهروندان قبل از هر چیز بایستی به درستی دسته بندی و طبقه بندی گردند و سپس شاخص ها و متغییر ها با کمک کارشناسان و خبرگان به درستی آسیب شناسی شوند و در نهایت برای هر آسیبی راه حل مناسب ارایه و مصوب شود تا مدیران در حوزه اجرا با بن بستی مواجه نشوند و دستور العمل ها را به خوبی بکار گیرند.

نکته دیگر که باید به آن توجه خاص گردد ، وجود پتانسیل بسیار خوب از افراد تحصیل کرده و صاحب نظران در شهرستان گچساران می باشد. لذا از فرماندار انتظار می رود که به استفاده از نظرات این طیف و ایجاد حلقه مشاوران اعتقاد و اهتمام داشته باشند و در برنامه ریزی ها با آن ها مشورت کنند. قطع به یقین بهره مندی از مشاوران توانمند می تواند به ایشان در شناخت و حل و فصل مسایل شهری یاری برساند.

از این موضوع نباید غافل شد که تعامل با نماینده مجلس ، غلامرضا تاجگردون ، و نخبگان سیاسی و اجرایی و همچنین احزاب سبب موفقیت بیش از پیش می گردد و در واقع این امر سبب می شود تا شهروندان او را فردی از جنس خود تصور کنند که مساعی لازم را برای حل مشکلات شان به کار می بندد.

شایان ذکر است که مردم زمانی بر اساس قوانین موضوعه و همچنین قانون اساسی عمل و الگو برداری میکنند که شاهد عملکرد مسئولان و مدیران اجرایی بر مبنای قانون باشند.

در پایان ضمن تبریک مجدد به جناب خوان پایه ، بذر امید زمانی کاشته می شود که مطالبات و انتظارات شهروندان با توجه به منابع بطور نسبی برآورده گردد ، در غیراینصورت امید به بی اعتمادی می گراید و در صورت عملکرد مطلوب مدیران اجرایی ، مردم نیز موانع و مشکلات را درک و در راستای رفع آن ها یاری شان می کنند.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها