نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. مرداد 1399 - 9:16
در همان اوایل انتصاب رحیمی در سمت فرمانداری بروجرد، سیاسیون این استان وی را منتسب به غلامرضا تاجگردون می دانستند و اینک شرایط برای ادامه حضور وی در این مسئولیت تغییر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچسارانی شهرستان بروجرد استان لرستان با انتشار پیامی در صفحه مجازی خود خبر از خداحافظی با این مسئولیت داد.

عبدالرحیم رحیمی که پیش از عزیمت به بروجرد فرماندار گچساران بود در این پیام اینستاگرامی نوشت: " پروردگارا تو را حمد و سپاس که توفیق خدمت بیش از ۳۵ سال از عمرم به همشهریان و هموطنان عزیزم را به من عنایت فرمودی و اینک با افتخار و سربلندی آماده خداحافظی و در آستانه بازنشستگی خداوند را سپاسگزارم که مرا لایق خدمت به هم وطنان عزیزمان دانسته و از درگاه ایزد منان عاقبت به خیری برای خود و هموطنانم و آرزومندم بدین وسیله از تمامی عزیزان طلب حلالیت و بخشش می نمایم کوچک شما عبدالرحیم رحیمی. "

 

گفتنی است در همان اوایل انتصاب رحیمی در سمت فرمانداری بروجرد، سیاسیون این استان وی را منتسب به غلامرضا تاجگردون می دانستند و اینک شرایط برای ادامه حضور وی در این مسئولیت تغییر کرده است.

 

---
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 
 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها