نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. آذر 1398 - 13:08
فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛
برگزاری رزمایش اقتدار "تیپ 48فتح" به میزبانی گچساران
سرهنگ حکمتیان: رزمایش اقتدار از ۲۵ الی ۳۰ آذرماه در گچساران برگزار می‌شود، و با توجه به تهدید برون و درون مرزی این رزمایش در گچساران صورت خواهد گرفت که برای برگزاری رزمایش تمامی زیرساخت‌ها با همکاری ادارات و نهادها مهیا خواهد شد و در این رزمایش از انواع توپ‌ها و سلاح ها استفاده می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ حسن حکمتیان،فرمانده تیپ 48فتح استان در شورای اداری گچساران گفت: تیپ مستقل ۴۸ فتح یکی از یگان‌های خط‌شکن کهگیلویه و بویراحمد است که در 8 سال دفاع مقدس دلاورمردی‌ها و رشادت‌های زیادی از فرزندان این استان در قالب چنین یگانی ظهور و بروز کرد و یاد و خاطره فداکاری ها هیچ‌گاه از ذهن مردم ایران زمین پاک نخواهد شد.

 وی افزود: تیپ ۴۸ فتح پس از دفاع مقدس و پایان جنگ تحمیلی به وظایفی که بر عهده‌اش گذاشته شد به خوبی عمل کرد و در حال حاضر تامین امنیت بخش زیادی از مرز جمهوری اسلامی را بر عهده دارد.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد:بعد از جنگ تهدیدات دشمن نیز تغییر کرد؛و در حوزه سازندگی احداث سد چیتاپ از کارهای عمرانی این یگان بوده است و در زمینه فرهنگی کارهای بسیاری صورت گرفته که راه اندازی کاروان‌های راهیان نور از جمله کارهای فرهنگی بوده است.

 حکمتیان ادامه داد: در فتنه های ۸۸و ۷۸ جزء یگان‌هایی بودیم که اعزام شدیم و از ارزش‌های جمهوری اسلامی دفاع کردیم،یگان۴۸ فتح استان این افتخار را دارد که  در کنار سردار"شهید نورعلی شوشتری"برای ایجاد امنیت منطقه سیستان و بلوچستان فداکاری‌ها کردند و در کنار سردار شوشتری در آخرین لحظه ایستاده و از امنیت سیستان و بلوچستان دفاع کردیم.

حکمتیان در ادامه با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار به میزبانی شهرستان گچساران گفت: با توجه به شرایط مکانی شهرستان گچساران و حمله دشمنان رزمایش باید متناسب با تهدیدهای دشمن در منطقه انجام شود،که تعداد ۱۲ گردان پرافتخار امام حسین(ع) در ۸ شهرستان استان براساس آمایش سرزمینی نیز تقسیم شده است.

 فرمانده تیپ ۴۸ فتح کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:در حوزه هوا و زمین ما مأموریت داریم، و در حوزه امنیتی و کمک به مردم در سال86 که حادثه بنزین بود تیپ ۴۸ فتح این حادثه را کنترل کرد و در همین اغتشاشات اخیر با همکاری نیروهای یگان فتح و تکاورهای تیپ این اغتشاشات دراستان و شهرستان‌ها خنثی شد.

 حکمتیان افزود: رزمایش اقتدار از ۲۵ الی ۳۰ آذرماه در گچساران برگزار می‌شود، و با توجه به تهدید برون و درون مرزی این رزمایش در گچساران صورت خواهد گرفت که  برای برگزاری  رزمایش تمامی زیرساخت‌ها با همکاری ادارات و نهادها مهیا خواهد شد و در این رزمایش از انواع توپ‌ها و سلاح ها  استفاده می‌شود.

 حکمتیان تصریح کرد:۳۰درصد از نیروهای یگان ۴۸ فتح و تکاورها در این رزمایش مشارکت دارند؛ تعداد ۱۵۰۰ نفر در این رزمایش حضور خواهند داشت،هدف از برگزاری رزمایش، ارتقا و آمادگی نیروها و به نمایش گذاشتن اقتدار جمهوری اسلامی است و این رزمایش در منطقه عمومی امامزاده جعفر برگزار می‌شود.

در ادامه این نشست نیز رضا غریب‌پور؛رئیس دادگستری گچساران  با بیان اینکه داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی حق تبلیغ در کانال، گروه، سایت‌های مجازی و همچنین مجامع عمومی را ندارند،گفت: تبلیغات انتخاباتی از سوی کاندیداها و طرفداران آنها تا پیش از زمان رسمی تبلیغات ممنوع است.

وی بیان کرد: نامزدهای انتخاباتی که  اقدام به تبلیغات زودهنگام در فضای مجازی یا مجامع عمومی کنند پس از تذکر با آنها برخورد خواهد شد.

غریب‌پور گفت: کاندیداها برای معرفی برنامه‌ها و اهداف خود یک هفته مانده به انتخابات فرصت دارند و هرگونه فعالیت تبلیغی خارج از این دوره زمانی ممنوع است.

وی با بیان اینکه تشکیل جلسات با محوریت انتخابات در مجامع عمومی پیش از زمان رسمی تبلیغات تخلف است افزود: هر نوع تخلف تبلیغاتی انتخابات از سوی مراجع ذیربط در این شهرستان رصد و پیگیری خواهد شد.

غریب‌پور  اظهار کرد: اعضاء هیات اجرایی و نظارت بر انتخابات باید اصل بی‌طرفی را رعایت کند و عمل به قانون، آشنایی به قوانین رمز موفقیت برگزاری انتخاباتی سالم است.

وی تصریح کرد: مدیران و مسئولان اجرایی این شهرستان در هیچ شرایطی حق ورود به فعالیت‌های انتخاباتی را ندارند.

غریب پور ازمحل استقرار برخی از  صندوق های در شعب اخذ رای گلایه کرد و گفت: نباید استقرار صندوق های در جایی باشد که خدا نکرده موجب فروش آرا شود.

فرماندار گچساران نیز در این نشست گفت:همه مسئولان دستگاه‌های اجرایی ، نهادها و سازمان‌های دولتی وظیفه دارند که در کنار انجام وظایف قانونی خود حفظ بی‌طرفی  و تلاش برای فراهم شدن زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور و نشاط در این شهرستان را رعایت کنند.

علی خوان پایه تصریح کرد: ستاد انتخابات این شهرستان  برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور در این شهرستان تلاش خواهد کرد.

وی افزود:حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو نشانه اقتدار و عزت انقلاب اسلامی است.

 فرماندار گچساران گفت: ۱۷ داوطلب برای نامزدی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه گچساران و باشت ثبت نام کردند.

انتهای‌پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها