نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. آذر 1400 - 12:42
فرماندار جدید شهرستان گچساران با اشاره به اینکه خواهش دارم مدیران کاغذ بازی ها را کنار گذاشته و مطیع قانون باشند چرا که موضوع اصلی این دولت عدالت محوری است گفت: مدیر تشریفاتی نمی خواهم.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، اولین نشست شورای اداری گچساران با حضور فرماندار جدید و جمعی از مدیران و  مسئولین درسالن جلسات فرمانداری گچساران برگزار شد.

سجادپور، معاون فرماندار گچساران  در ابتدای این جلسه گزارشی از آخرین وضعیت بیماری کرونا دراین شهرستان ارائه داد وگفت:اولا تاکید شده کما فی السابق روند بیماریابی و نمونه گیری ها همچنان دردستوکار زیرمجموعه های بهداشت و درمان شهرستان قرارگیرد و با توجه به بازگشایی مدارس، دانشگاه ها و ...درموضوع واکسیناسیون این اهتمام نیز وجود داشته باشند و همچنان رعایت دستورالعمل ها و شیوه نامه های بهداشتی ازجمله الزاماتی است که باید همچنان دردستورکاردستگاه ها و ادارت شهرستان قرار گیرد.

رضایی، مدیرشبکه بهداشت ودرمان گچساران درادامه هم گفت:درحال حاضر حدود ۵۲پایگاه، مرکز و خانه بهداشت در شهر و روستا اقدام به واکسیناسیون کرونا می کنند  و دربخش های صنعت نفت هم چنین امر مهمی نیز انجام می گیرد.

وی افزود:طرح هوشمند مدیریت کرونا از امروز نیز درسامانه ای عملیاتی شده که به منظور انجام واکسیناسیون، تست کرونا‌ و غربالگری است، متاسفانه درگچساران وضعیت رنگبندی کرونا از آبی به زرد تغییر یافته است و به دلیل عادی انگاری ، عدم رعایت پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی شاهد این وضعیت هستیم بنابراین باید توجه داشت که واکسیناسیون تاثیر معنا داری درکاهش بیماری کرونا دارد.

شکوهی پور،رئیس شورای شهردوگنبدان درادامه نیز گفت:جا دارد از تلاش های جناب "اتابک" فرماندار سابق نیز تشکر و قدردانی کنم و برای جناب "دیهیم" فرماندار جدید نیز آرزوی توفیق درامورات را دارم.

وی افزود:متاسفانه مشکل اساسی حال حاضر شهر ما،بحث انتخاب شهردار است که بعد از گذشت ۵ماه هنوز که هنوز است شهردار نداریم ،بنابراین  انتظارداریم فرماندارگچساران این امر مهم را پیگیری کنند که هرچه زودتر این مشکل نیز مرتفع شود هرچند تاکنون نیز مشکلاتی بسیاری دراین خصوص گریبانگیر شهرشده است.

وی افزود:اما در بحث میزخدمت درادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان، مدتی است که میزخدمت ها درادارات ما نیزخاک می خوردند که حتما بایستی تذکری دراین خصوص به برخی روسای ادارات داده شود چرا که میزخدمت نام زیبایی دارد آنهم برای خدمت صادقانه به مردم.

خلیلی، رئیس بنیاد شهید گچساران  درادامه نیزگفت:گلایه از برخی ادارات داریم آنهم با موضوع کم توجهی به ایثارگران، درحالی که ۲۵درصد مستخدمین دولت باید از ایثارگران باشند و انتظارداریم جایی هم شاهد نباشیم که به این قشر بی توجهی شود چرا که جمهوری اسلامی یعنی همین ایثارگران.

روانبخش دیهیم، فرماندار گچساران در ادامه نشست شورای اداری گچساران ضمن گرامیداشت روزپرستار گفت:انصافا قدردان مهربانی ها ، ایثارگری ها و زحمات پرستاران هستیم چرا که دراین مدت بیماری کرونا به خوبی نشان دادند که مدافع سلامت مردم هستند،تقاضای اول این است که عزیزان فقط درباب موضوع جلسه ایراد سخن کنند و نکته دوم اینکه درجلسه با یکدیگر تقابل نداشته باشید چرا که نقطه نظرات عزیزان ازروی دلسوزی است.

وی افزود:هرچند معتقدیم که تلاش و زحمات مدیران و روسای ادارت قابل تقدیر است، بنابراین مدیران و مسیولین نیز گزارش پروژه های دردست اقدام را تا پایان هفته با توضیحات کامل ، میزان اعتبارات و... را حتما تحویل فرمانداری دهند.

دیهیم ادامه داد:نظم درجلسه خیلی مهم است و حتی نظم در زندگی باعث کسب موفقیت می شود واما امروز ناراحت شدم که برخی مدیران با تاخیر به جلسه وارد می شوند اما توجه کنید که درجلسات بعدی تاخیر به هیچ وجه پذیرفته نخواهد شد چرا که درب اتاق جلسات نیز بسته خواهد شد.

وی تصریح کرد: درخصوص جلسه، اینکه جلسات روسای ادارت است و مسئول هراداره ای باید فقط خودشان درجلسه حضور یابند چرا که رئیس هراداره باید مسلط به کارش باشد،متاسفانه برخی ادارات باهم اختلافات جزیی و بگو مگوهایی هم دارند که انتظاردارم حرمت ها نیز رعایت شوند و تعاملات به شایستگی نیز پیش بروند.

فرماندارگچساران افزود:اما در بحث کرونا خوشحالیم که هیچ کمبودی هم نداریم و اما نگرانی این است که وضعیت شهرستان از آبی به زرد تغییر یافته است که می طلبد همه ادارات نیز همچون گذشته پای کارباشند و بهداشت ودرمان را یاری دهند.

وی اظهارکرد:دردولتی کارمی کنیم که دنبال مردم داری و خدمت به مردم است که اولا باید بحث حاشیه ها را کنار بگذاریم وهرمدیر باید خوب کارکند و به عنوان یک مدیر جهادی باید جانانه پای کار باشد، با انگیزه به مردم خدمت کند که اگر خدای ناخواسته مدیری نمی تواند با‌ این شرایط کار کند حتما اطلاع دهد بنابراین بحث اختلاف سلیقه در محیط کار به هیچ  وجه منظور نشود و طبق قانون، کار و تلاش کنید.

دیهیم گفت:خواهش دارم کاغذ بازی ها را کنار بگذارید و مطیع محض قانون باشید و موضوع اصلی این دولت نیزعدالت محوری است که انتظارداریم براساس عدالت رفتار کنید و هرمدیر نیزگزارش و برنامه ماهانه داشته باشد چرا که یک مدیر باید بتواند ابتکار و نوع آوری درکارش داشته باشد که درنتیجه هم مردم رضایت بیشتری داشته باشند با این وجود نیز یکی ازدلایلی که مردم ازما خسته اند بحث دروغگویی است چرا که با مردم به صراحت صحبت نمی کنیم واعتقاد دارم که مدیران میدانی باشند.

وی افزود:مصوبات جلسات هرتعداد که کمی باشند اما از نظر کیفی نیز حایز اهمیت است و هرجلسه نیز مصوبات جلسات قبل نیز بررسی و دنبال شوند؛ اما دربحث اشتغال و جذب نیرو، برخی ادارات خودسرانه اقدام به این امرمی کنند و خواهش دارم هرگونه جذب و جابجایی واحدها بدون هماهنگی فرمانداری انجام نشود چرا که  همه باید تابع قانون باشیم.

فرماندارگچساران تصریح کرد:یک مدیر باید پای کارباشد و مدیرتشریفاتی نمی خواهیم و مدیران ادارات حتما به موقع درمحل کارشان حضور یافته باشند؛وضعیت اشتغال درشهرستان ما یک معضل است وشهرستانی که صنعتی است و یک چهارم نفت وگاز کشور را تولید می کنیم اما زیرساخت ها را آنچنان که باید و شاید آماده نکردیم ، شهرستانی هستیم که ازنظر منابع زیرزمینی از بهترین های دنیا هستیم اما با فقربالا، در نرخ بیکاری از متوسط کشوری بالاترهستیم و حق ما این نیست که این شهرستان چنین وضعیتی را داشته باشد و انتظاردارم که مدیران عزیز آستین ها را بالا بزنند وکارکنند.

دیهیم در پایان هم گفت:با خلوص نیت می گویم تا جایی که مسئولیت داشته باشم تا لحظه آخر کار خواهم کرد و مدیران شهرستان هم با انگیزه کامل کارکنند تا به نتایجی خوبی هم دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها