نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. شهريور 1396 - 20:26
عالیجنابان بعد از حذف زینل زاده و قاضی فر حالا برای مسعود ظفری جوان خواب دیدند و می خواهندبه شکلی ایشان رو نیز حذف کنند و گزینه مد نظرشان را به شورا تحمیل کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید جواد فدایی-امروز با تمام وجود دلتنگ دوستی شدم که ماه هاست ندیدمش و یکباره دیدم بی اختیار شمارشو گرفتم .

بعد از احوال پرسی های خاص به شیوه خودم بی هوا صحبت از انتخاب شهردار دوگنبدان شد و اینکه شما کجای کاری و عالیجنابان بعد از حذف زینل زاده و قاضی فر حالا واسه مسعود ظفری جوان خواب دیدن و میخوان به شکلی ایشون رو نیز حذف کنن و گزینه مد نظرشون رو به شورا تحمیل کنن.

من نیز چون از قبل از این ماجرا چیزهایی شنیده بودم و حتی صحبت استاندار که گفته بود شاید برخی از شهرداران انتخاب شده تایید نشوند مطمئن شدم که کاسه ای زیر نیم کاسه برخی هاست.

حال مردم بدونید و آگاه باشید اگر به هر نحوی مسعود ظفری واسه شهرداری گچساران تایید نشد این ماجرا نه منع قانونی داره نه ایراد اداری بلکه یه سناریوی هدفمند و کاملا ارادی واسه حذف منتخب منتخبان مردم به دلایل روشنی چون توان علمی و طایفه ای بزرگ و ترس از اصطلاحا شاخ شدن یک رقیب جدید و هراس از آینده و درد سرهای حذف وی.

مثل حذف زینل زاده و پناهپوری که در آینده بسیار نزدیک عواقبش دامنشون رو میگیره.

اگر این اتفاقات ناخوشایند رخ داد منتظر باشید زوایایی از این بازی روشن بشود و دست برخی از دیکتاتورها رو شود

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها