نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. بهمن 1396 - 9:27
جلسه بررسی و پیگیری پروژه های عمرانی شهری گچساران با حضور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس و استاندار کهگیلویه و بویراحمد که درسالن کنفرانس فرمانداری این شهر برگزار شدبا حواشی همراه بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،نشست بررسی پروژهای عمرانی شهری گچساران با حضور رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس،استاندارکهگیلویه و بویراحمد،جمعی از معاونین استاندار ،شهردار و اعضای شورای شهر در سالن کنفرانس فرمانداری این شهربرگزار شد.

غلامرضا تاجگردون ،رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در این نشست ،گفت:تصویب۸۲۰میلیارد ریال برای شهرداری گچساران می‌تواند توسعه زیرساخت‌های شهری را در این شهر متحول کند،این میزان اعتبار از محل اعتبارات ملی، تملک و دارایی کهگیلویه و بویراحمد و سایر منابع برای اجرای طرح‌های توسعه این شهر در نظر گرفته است.

وی افزود:استفاده از ظرفیت‌های خوب موجود نیازمند هنر مدیریت برای بهره‌وری مطلوب است وشرط اول تحقق توسعه و زیباسازی گچساران همدلی بیشتر مسئولان را می طلبد.

تاجگردون اظهارکرد:بیشترین میزان اعتبار تصویب شده برای تمام دستگاه‌های اجرایی کهگیلویه و بویراحمدمربوط به شهرداری گچساران است که این امر انتظار را برای شتاب بخشی به تکمیل طرح‌های عمرانی بیشتر کرده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه گچساران تصریح کرد:۸۰ درصد از مردم شهرستان نفتخیز گچساران در شهر سکونت دارند و توسعه فضای سبز، ایجاد پارک‌های محله‌ای، جدول‌گذاری، پیاده‌روسازی از باید اولویت‌های مسئولان برای رفاه مردم باشد.

وی در ادامه این نشست درخصوص آگاهی از بودجه واعتبار پروژه ها با عصبانیت خطاب به اعضای شورای شهر و شهردار گفت:پس شما چه می کنید،انگار شما تا به حال به شهرداری نرفته اید!،چرا از بودجه خودتان و شهرتان خبر ندارید؟.

این گلایه تاجگردون درحالی بود که وی در ادامه این نشست و دراین خصوص نوشته بود:با شورای محترم شهر وشهردار محترم جناب دكتر ظفری و استاندار محترم و معاونينش و فرماندار محترم جلسه داشتيم تا طرح های عمرانی شهر را بررسی كنيم.

وی افزود:در يک كلام خلاصه عرض كنم جلسه نيمه تمام ماند چون فاصله زيادی بين آنچه كه می خواستيم و آنچه كه هست وجود دارد،شهردار و شورا می بايستی فكر ديگری كنند.

تاجگردون ادامه داد:اين همه منابع با اين روش شهر صدهزار نفری دوگنبدان را جلو نمی برد،مانديم تا جلسه بعد و شنيدن راهكار ديگری.

به گفته مسعود ظفری شهردارگچساران ۱۵۴ میلیارد ریال از اعتبارات طرح‌های عمرانی این شهر در سال جاری اختصاص یافته است که ساخت پارک و دریاچه مصنوعی ۶٫۵ هکتاری با ۴۷ میلیارد ریال اعتبار و ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی، بهسازی معابر با ۷۹ میلیارد ریال، جاده سلامت با ۲۴ میلیارد ریال، احداث نمازخانه و سرویس‌های بهداشتی در ۲ نقطه شهر، تجهیز کشتارگاه با ۱۷ میلیارد ریال، پیاده‌روسازی با ۴۳ میلیارد ریال و ساخت پارکینگ در بهشت‌زهرا از مهمترین طرح‌های در دست اجرای توسعه شهری گچساران است.

 

تصاویر تکمیلی: 

دیدگاه‌ها

سلام جناب تاج گردون.ان شا الله باتوکل به خدا و کمک و راهنمایی های شما همه چیز درسیت میشه.کمی صبر کنید تا خودشون رو پیدا کنن.شهرستان ما دشمن زیاد داره
سلام یعنی عباسی هم نمی دانست بودجه شهرداری چقدر است؟ اگر عباسی نمی دانست وای به حال شهر ما . گوهرگانی را بیار شهردار کن .معاون اقتصادی ؟؟؟ تنها مهره مدیریتی ...از مدیرکلی به ...و از ...به ...این شهر به خدا خیلی تحصیل کرده دارد که شان و شخصیت وزارت را هم دارد.ترکیب این شورا و شهرداری مشخصه که پشت صحنه آن چه کسانی بودند.چرا حالا می گوییم چکار می کنید؟؟؟ مگر نمی دانستید که به جز دو نفر از آنها احدی از آنها مسایل شهری و شهرداری را نمی دانند.در چند روز گذشته دوستی به شهر دارد.ترکسب مراجعه کرده و خواستار موضوعی بودن که به ایشان گفتند برو درخواستی بنویس .تا ...اگر دوستان از قوانین شهرداری اطلاع داشتند ابدا چنین نمی گفتند.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها