نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. شهريور 1398 - 17:50
تاجگردون: در حريم بدون پروانه ساختمان مي سازند كسي سراغشون نميره چون نفوذ دارند. وسط شهر ساختماني خارج از عرف ساخته شده و قراره شهرداري تخريب كند ،تعارف مي كند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون،نماینده گچساران و باشت در مطلبی با انتقاد از عملکرد برخی دستگاه های اجرایی در این شهرستان نوشت:مثل اينكه همه با هم تعارف دارند. شهردار با شورا. شهردار با فرماندار. مدعي العموم با بقيه. تاريخها در صورتجلسات هم تعارف است مگر اينكه خبرنگاري يا نماينده پيگيري كند.

وی افزود: در حريم بدون پروانه ساختمان مي سازند كسي سراغشون نميره چون نفوذ دارند. وسط شهر ساختماني خارج از عرف ساخته شده و قراره شهرداري تخريب كند تعارف مي كند.

تاجگردون ادامه داد: زمينهاي وسط شهر با متراژهاي بالا و كاربريهاي خاص در سنوات گذشته واگذار شده و كار مربوطه انجام نشده و قرار بود تعيين تكليف شود و نشد چون صاحب نفوذ هستند و الان هم نه تنها اقدام نكردند مدعي هم مي شوند.

وی افزود:اينها را نوشتم تا باز هم مردم شهرم و اهل رسانه كه اين روزها مشغول كار ديگر هستند بدانند آن طرف شهر خبرهاي ديگري ست.

تاجگردون ادامه داد:اين داستان ادامه دارد. اميدوارم دستگاههاي نظارتي هم كه اين روزها عادت كردند وسط راه برگردند پيگيري كنند. منتظريم

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها