نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. دى 1395 - 13:22
باید دید فرماندار گچساران با چه نیت و هدفی این منتقددولت تدبیر و امید را به عنوان مشاور رسانه ای خود منصوب کرده واین در حالی است که این خبرنگاراصولگرا قصد شرکت در انتخابات آینده شورای شهر گچساران را دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،چند روز پیش فرماندار گچساران دراحکامی جداگانه مشاوران خود در حوزه های مختلف را منصوب کرد، حال در یک حرکت بی سابقه مدیر یک سایت خبری که در فضای رسانه ای کهگیلویه و بویراحمد همیشه نسبت به دولت تدبیر و امید نقدهای تندی داشته است به عنوان یکی از 11مشاور فرماندار این شهر منصوب می شود.

باید توجه داشت که غالبا در دولت ها ،مدیران ارشد معمولا از کسانی به عنوان مشاور در کنار خود بهره می برند که همسو با جريان سیاسی شان و یا حداقل شخص بی طرفی نسبت به این قضایا باشد.

انتصاب مشاوری که در انتخابات گذشته رئیس ستاد "محسن رضایی" بوده است و در همان زمان انتخابات که ستاد روحانی دیرتر از بقیه کاندیداها شروع به کار می کند در مصاحبه ای اعلام کرده بود:" این چه کانديدایی است که اصلاح طلبان هنوز انتخاب نکرده اند پس برنامه های منتخبشان چگونه است"؟. در جایی دیگر همین مشاور جدیدفرماندار در مصاحبه با یک خبرگزاری کشوری به انتقاد از برجام و عملکرد دولت روحانی می پردازد، حال چگونه مشاور فرمانداری می شود که نماینده دولت تدبیر و امید در این شهرستان است که خودجای بسی تامل دارد؟!!.

هر چند در اين چند روزه نقدها و گلایه های بسیاری از سوی قشقایی ها و دیگر طوایف این شهرستان نسبت به این نحوه نگرش فرماندار در انتخاب مشاورانش را شاهد بوده ایم که چرا این طوایف در انتصابات جناب فرماندار و جناب نماینده جایی ندارند؟!

 علی الظاهر در جمع این مشاوران از یک طایفه دوعضو به چشم می خورند و اگر بعضا هم نگاهی به برخی واکنش ها در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی داشته باشیم مشاهده می کنید که برخی از اقوام و طوایف این شهرستان نسبت به این انتصابات فرماندار دولت تدبیرو امید نیز گلایه مند بوده اند! .

از سوی دیگر خبرنگاران و فعالان رسانه ای زیادی در این شهرستان همسو با دولت تدبیرو امید و شخص آقای نماینده مشغول فعالیت هستند که هنوزهیچ گلایه ای دراین خصوص نکرده اند؟!

حال اگر نگاهی به فضای سیاسی کشور داشته باشیم جبهه مردمی گفتمان انقلاب اسلامی تنها با این هدف تشکیل شده که نه به روحانی باشد و از دولت روحانی عبور کنند، و این درحالی است همین آقای مشاور رسانه ای جناب فرماندار در همان روزهای اول با پیوستن بزرگانی مثل "محسن رضایی" و "زاکانی" از این جبهه مردمی حمایت کرده بود.

آقای مشاور در آخرین نقطه نظراتش هم گفته:" زاکانی می تواند رئیس جمهور بعدی ما باشد".

حال با این تفاسیرباید دید فرماندار گچساران با چه نیت و هدفی این منتقددولت تدبیر و امید را به عنوان مشاور رسانه ای خود منصوب کرده است؟واین در حالی ست که این مشاور قصد شرکت در انتخابات آینده شورای شهر گچساران را داردو آیا سمت مشاور بودن پیش ازانتخابات  تبلیغی برای این خبرنگار جوان اصولگرا محسوب نخواهد شد؟؟؟.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها