نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. آبان 1395 - 18:06
تا کی باید به شعارها و وعده های پوچ دولت تدبیر و امیدتان گوش داد؟ چه شد آن 100 روز؟ فتح الفتوح (برجام نافرجام) چه شد؟ آیا دیگر وقت آن نرسیده است از باغ برجام میوه ای به دست مردم برسد؟و حالا چرا از اختلاس 8 هزار میلیاردی حرف نمی زنید و روزه سکوت اختیارکرده اید!.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،کسانی انقلابی هستند که اخلاق داشته باشند،نه کسانی که منتقدین خود را بی شناسنامه و بی سواد، کلاغ و نفهم خطاب کرده و آن ها را به جهنم حواله می کنند.
 

انقلابی کسانی هستند که دروع نمی گویند،نه کسانی که برای منافع خود به شعور مردم به واسطه ی حرفای نسنجیده خود توهین می کنند .کسانی انقلابی هستند که مردانه روی حرف خود بایستند.

 

کسانی که برای جلب توجه مردم و به دست آوردن آرای آنها در سال 92  می گوید باید با فساد مبارزه کرد و وقتی به واسطه ی اختلاس های کلان در دولتش به مفسدترین دولت بعداز انقلاب تبدیل شود با گردش 180 درجه ای بگوید اگه فسادی رخ می دهد نباید آن را بزرگ کرد.

 

چگونه است که در یک دولت باید با فساد مبارزه کرد ولی در دولت دیگر نباید فساد را بزرگ کرد؟ کسانی که در این چند سال فقط از اختلاس 3 هزار میلیاردی حرف می زدنند حالا چرا از اختلاس 8 هزار میلیاردی حرف نمی زنند؟ و روزه سکوت اختیارکرده اند! مگه چه تفاوتی بین فساد هست؟

 

کسانی انقلابی هستند که راستی و درستی و امانت داری را پاس بدارند، نه کسانی که برای منافع حزبی خود سه سال مردم را با وعده های رنگارنگ فریب دهند و هر روز با وعده ای جدید دل مردم را الکی خوش کنند و باز با حرفهای بی پایه و اساس به توجیه بپردازند که چرا فلان وعده عملی نشد.

 

تا کی باید به شعارها و وعده های پوچ دولت تدبیرو امیدتان گوش داد؟ چه شد آن 100 روز؟ فتح الفتوح (برجام نافرجام) چه شد؟ ایا دیگر وقت آن نرسیده است از باغ برجام میوه ای به دست مردم برسد؟
 

انقلابی کسانی هستند که به فکر جوانان این مملکت باشند، به فکر شغل و ازدواج آن ها باشند، نه کسانی که فقط به فکر راضی نگه داشتن کدخدا باشند که نکند مبادا آزرده خاطر شود و با یک بمب کل سیستم دفاعی ما را نابود کند!، نه کسانی که حقوق های چند میلیونی می گیرند و با افتخار سربلند می کنند و می گویند این حق ما از انقلاب است.
 

انقلابی کسانی هستند که در برابر فساد لب باز کنند و از حقوق ملت دفاع کنند نه کسانی که به هر ترفندی متوسل می شوند تا اختلاس های کلان دولت خود را لاپوشانی کنند.

 

انقلابی کسانی هستند که اگر برادر خود اشتباهی می کند (با اصرار فلان شخص را رئیس فلان بانک می کند) او را تنبیه کند، نه اینکه به طور علنی به حمایت از برادر متخلف خود بپردازد.

 

ویژگی های انقلابی بودن را کسانی که خود انقلابی نیستند نمی توانند شرح دهند.

 

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها