نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. دى 1394 - 16:57
خبرهایی که از نقض صریح برجام توسط کدخدا و تحریم هایی که بعد از برجام علیه جمهوری اسلامی صورت گرفت و موضع منفعلانه دولت در این خصوص نیز برای ملت خوشحال کننده نیست و ای کاش رییس جمهور روحانی در این موارد نیز از تمام اختیارات خود جهت پاسخ انقلابی به گستاخی های مقامات آمریکایی استفاده می کرد.

به گزارش آفتاب جنوب،بعد از چندین هفته حدس و گمان و شایعه پراکنی بالاخره اسامی تایید صلاحیت ها برای انتخابات مجلس شورای اسلامی توسط هییت نظارت استان ها اعلام شد، این موضوع با توجه به پیش بینی هایی که می شد با واکنش های یک جریان خاص که سابقه هوچی گری و تخریب دارد رو به رو شد.

 

عده ای حرف از استعفای دسته جمعی می زنند مانند کاری که در دولت اصلاحات انجام دادند و عده ای مثل چند ماه گذشته به تخریب شورای نگهبان ادامه می دهند اما واکنشی که بسیار جالب بود از طرف رییس جمهور روحانی در نشست خبری پس از توافق نهایی صورت گرفت .

 

آقای روحانی بعد از تعریف و تمجید از توافق هسته ای نسبت به رد صلاحیت افرادی که شایستگی حضور در مجلس را ندارد واکنش نشان داد و گفت اخباری که از رد صلاحیت ها رسیده خوشحال کننده نبود و من از تمام اختیاراتم در این مورد استفاده میکنم.

 

در این بین گفتن چند نکته ضروری است.

1_خبرهایی که از نقض صریح برجام توسط کدخدا و تحریم هایی که بعد از برجام علیه جمهوری اسلامی صورت گرفت و موضع منفعلانه دولت در این خصوص نیز برای ملت خوشحال کننده نیست و ای کاش رییس جمهور روحانی در این موارد نیز از تمام اختیارات خود جهت پاسخ انقلابی به گستاخی های مقامات آمریکایی استفاده می کرد.

 

2_اینکه در انتخابات سال 92 پیروز انتخابات آقای روحانی بود آن هم با اختلاف 250 هزار رای برای حدود 50 درصد کسانی که پای صندوق رای آمده بودند خوشحال کننده نبود اما همگان در برابر قانون سر تعظیم فرود آوردند و آقای روحانی را به عنوان رییس جمهور قبول کردند و مثل عده ای در سال 88 به آشوبگری و فتنه اندوزی نپرداختند ای کاش همه به قانون احترام بگذارند و به فکر آن نباشند تا با فشار و تخریب به خواسته های غیر قانونی خود برسند.

 

3_تجاوز به دو نوجوان ایرانی در فرودگاه جده و کشته شدن بیش از 460 حاجی ایرانی در قتل عام منا و گستاخی های مقامات سعودی نیز برای ملت خوشحال کننده نبود ای کاش آقای روحانی در مقابل این حوادث تلخ هم از تمام اختیارات خود برای جواب کوبنده به گستاخی های سعودی ها استفاده می کرد.

 

4_اخراج دانشجویان ایرانی از نروژ و هتک حرمت معلمان ایرانی در امارات نیز برای مردم خوشحال کننده نبود ای کاش جناب روحانی در این موارد هم از اختیارات خود استفاده می کرد.

 

4_دفن 1700 تن سیب زمینی آن هم به بهانه تنظیم بازار برای ملت خوشحال کننده نبود ای کاش آنجا آقای رییس جمهور از اختیارات خود استفاده می کرد.

 

ای کاش ها خیلی زیاد است امیدوارم از این پس و در زمان پسا برجام دیگر شاهد گفتن ای کاش نباشیم.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

متن خوبیه،، باید در مقابل چنین حرف هایی ایستاد حتی اگر رئیس جمهور باشه

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها