نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. خرداد 1400 - 10:08
توسط بسیج مهندسی جامعه کشاورزی برگزار شد؛
نشست هم اندیشی و بصیرت افزایی انتخاباتی در باشت+تصاویر
نشست هم اندیشی و بصیرت افزایی انتخاباتی با حضور اعضای کانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان باشت وبه منظور مشارکت حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،نشست هم اندیشی و بصیرت افزایی انتخاباتی با حضور اعضای کانون بسیج جامعه کشاورزی شهرستان باشت وبه منظور مشارکت حداکثری و آگاهانه در انتخابات پیش رو برگزار شد.

این نشست با سخنرانی حجت السلام سید حسن موسوی همراه بود که درارتباط با بحث روشنگری و حضور جامعه کشاورزی در انتخابات و نیز پویش کشاورز حماسه ساز طبق ملاک ها وشاخص های انتخاب فرد اصلح از دیدگاه مقام معظم رهبری به ایراد سخن پرداخت.

طیبه گرجی ،مسئول بسیج مهندسی کشاورزی باشت نیز در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی گفت:در این نشست نیز از مربیان طرح ملی همگام با کشاورز و گروه جهادی کلنیک سیار دامپزشکی کانون بسیج جامعه کشاورزی ،از مربیان فعال طرح ملی همگام باکشاورز که درسال 99 بیشترین همکاری در راستای آموزش و مشاوره کشاورزان به منظور افزایش عملکرد محصول راهبردی، زراعی ،باغی و دامی را داشتند،نیز مورد تجلیل وتشویق قرار گرفتند.

 وی افزود:همچنین از مدیران ودستگاه و نهادهای اداری دولتی مرتبط با بخش کشاورزی از جمله اداره کشاورزی ، منابع طبیعی و دامپزشکی مورد تشویق وتجلیل قرارگرفتند.

تصاویر تکمیلی: 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها