نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. تير 1393 - 7:13
کمیته امنیتی شورای استانداری صلاح الدین از پاکسازی کامل شهر تکریت از وجود عناصر تروریستی "داعش" ظرف دو روز آینده خبر داد.

به گزارش آفتاب جنوب ، به نقل از العالم، معاون رئیس کمیته امنیتی شورای استانداری صلاح الدین در گفت وگو با "السومریه نیوز" با اشاره به این که نیروهای امنیتی و ارتش عراق پیشتر حمله تروریست ها به پایگاه نظامی "سبایکر" در تکریت را دفع کرده و ده ها تن از آنها را به هلاکت رساندند، گفت: در دو روز آینده شهر تکریت به طور کامل از وجود تروریست های داعش پاکسازی خواهد شد.

"الخزرجی" علت شتاب نکردن ارتش عراق برای حمله به تکریت را نگرانی در خصوص حفظ جان خانواده های ساکن شهر عنوان کرد و افزود: 20 درصد اهالی هنوز تکریت را ترک نکرده اند.

از سوی دیگر یک منبع وابسته به عشایر استان صلاح الدین امروز فاش کرد که عشایر دو شهر بیجی و الشرقاط که علیه گروهک تروریستی داعش در صلاح الدین وارد عمل شده اند، توانسته اند 3 تن از آنها را به هلاکت رسانده و چند خودروی آنها را به غنیمت بگیرند.

یک منبع پلیس استان صلاح الدین با اشاره به این که نیروهای ارتش عراق، 6 عنصر فراری داعش را در یکی از ورودی های شهر سامراء بازداشت کرده اند، گفت: یگان دیگری از نیروهای عراقی تلاش تروریست ها را برای حمله موشکی به پایگاه هوایی البکر در شمال تکریت ناکام گذاشتند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت