نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. مهر 1402 - 8:07
سرمربی فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: نفت و گاز گچساران تا پایان هفته ششم نتایج خوبی کسب کرده و از قافله مدعیان لیگ یک هم عقب نیستیم و قول خواهم داد تیم باشخصیت نفت و گاز گچساران رتبه خوبی کسب خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، پیروز قربانی، سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص آخرین وضعیت تیمش گفت : امروز بازی سختی مقابل تیم باشخصیت شهربابک داریم، شهربابک در دو هفته اخیر توانسته مقابل حریفان برنده شود در کل تیم خوبی است، امیدواریم بتوانیم با یک بازی خوب و روان مزد زحمات خود را بگیریم و سه امتیاز بازی را اذعان خود کنیم.

وی افزود: تیم نفت و گاز گچساران با سبک خاص خودش بازی می‌کند و این سبک نیاز به زمان دارد و این‌طور نیست که بتوان گفت این هفته یا هفته آینده این مشکل عدم گل زنی بازیکنان دربازی‌های گذشته حل می‌شود، اما تیم نیاز به تمرین بیشتر دارد باید با تمام توان کارکنیم تا به نتایج دلخواه دست پیدا کنیم.

قربانی در ادامه تصریح کرد: نفت و گاز گچساران تا پایان هفته ششم نتایج خوبی کسب کرده و از قافله مدعیان لیگ یک هم عقب نیستیم و اما اینکه تیم در بیرون از خانه بازی‌های بهتری از خود به نمایش می‌گذارد این موضوع دو دلیل دارد اول شرایط زمین شهدای نفت گچساران باوجود زحمات دوستان ایده آل سبک تیم من نیست و موضوع دیگری که باید به آن اشاره‌کنم این است که تیم‌هایی که در گچساران حضور پیدا می‌کنند فوق‌العاده دفاعی بازی می‌کنند.

 سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران اظهار کرد: ولی ما باید با تمام این شرایط باید بیشتر کار و تمرین کنیم تا بتوانیم لایه‌های دفاعی تیم‌های مهمان را بازکنیم و به نتیجه دلخواه خود برسیم؛ بنابراین در بیرون از گچساران و بازی‌هایی که خارج از خانه‌داریم با توجه به اینکه شرایط چمن نسبت به گچساران بهتر است و تیم‌های حریف هم هجومی‌تر بازی می‌کنند و این باعث شد که تیم ما بهتر بازی کند.

قربانی افزود: از هواداران گچسارانی و کهگیلویه و بویراحمدی، انتظار داریم حمایت بیشتری کنند، تیم متعلق به مردم این شهر و  استان است ما خادم مردم این شهر در مستطیل سبز هستیم که امیدواریم بتوانیم با حمایت تماشاگران، ارکان باشگاه و همدلی و همکاری همه دوستان تیم نفت و گاز که  تازه به لیگ یک صعود کرده را از فضای لیگ دو خارج کنیم و بتوانیم نتایج خوبی را در لیگ یک کسب کنیم و قول خواهم داد تیم باشخصیت نفت و گاز گچساران رتبه خوبی کسب خواهد کرد.

گفتنی است تیم فوتبال نفت وگاز گچساران در چارچوب رقابت های هفته هفتم لیگ آزادگان عصر امروز در ورزشگاه شهدای نفت پذیرای تیم مس شهر بابک خواهد بود.

بر این اساس نفتی‌های گچساران تا اینجای فصل دو برد، سه تساوی و یک باخت را در کارنامه دارند. سایپا تهران، فجر سپاسی، خیبر خرم‌آباد، چادرملوی اردکان، مس شهربابک، ون پارس اصفهان، پارس جنوبی جم، دریای کاسپین بابل، استقلال ملاثانی، خوشه طلایی ساوه، آرمان گهر سیرجان، شهرداری آستارا، خلیج‌فارس بندر ماهشهر، نفت مسجدسلیمان، مس کرمان، مس سونگون ورزقان، نفت و گاز گچساران و داماش گیلان تیم‌های حاضر در رقابت‌های فصل جدید لیگ آزادگان هستند.

انتهای خبر/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها