نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. دى 1401 - 10:35
سرمربی نفت وگاز گچساران گفت:رمز موفقیت تیم همان همدلی وحدت و یکی شدن همه عوامل تیم و مجموعه مسئولین شهری و استانی است که امیدواریم این اتفاق به بهترین شکل ممکن رقم بخورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، داریوش یزدی، سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص آخرین وضعیت این تیم قبل از پایان رقابت‌های نیم فصل گفت:‌امیدواریم که با موفقیت‌هایی که تیم نفت و گاز گچساران به دست می‌آورد شادی را به مردم این خطه نیز تقدیم کنیم. باید توجه کرد که هر بازی برای ما در این فصل حکم سه امتیاز مهم دارد و تلاش داریم در هر دیدار امتیازات لازم را کسب کنیم.

وی افزود: نکته دیگر این است که وجود برخی حواشی در فوتبال کشورمان و به ویژه لیگ دو رایج است که برخی مواقع نیزکار ما را سخت‌تر خواهد کرد، به عنوان نمونه در دیدار قبل با "شهرداری ماهشهر" مشکلاتی برای تیم بوجود آمد اما خوشحال هستیم که در پایان بازی سه امتیاز ارزشمند را خارج از خانه کسب کردیم.

یزدی ادامه داد: هرچند معتقدم که بازیکنان تیم نفت و گاز نباید تحت تأثیربرخی حواشی قرار بگیرند و متأسفانه در دیدار با شهرداری ماهشهر که بازی سختی هم بود، تیم ما ۱۰نفره شد اما بازیکنان این تجربه را بدست آوردند که در چنین شرایطی نیز بازی را کنترل کنند.

سرمربی نفت و گاز گچساران تصریح کرد: به هرحال تلاش مجموعه کادر فنی و بازیکنان این است که در بازی‌های آینده نیز امتیازات لازم را کسب کنیم و بعد از چندین سال به لیگ دسته اول صعود کنیم چرا که هدف نهایی مجموعه تیم نفت وگاز هم لبخند برلبان مردم خوب گچساران است.

وی افزود: بنابراین خواهشی داریم از مسئولین شهرستان که ترتیبی بدهند هواداران هم به ورزشگاه بیایند؛ این اتفاق می‌تواند به تیم ما کمک بیشتری کند چرا که در بازی‌های خانگی می‌توانیم جلوی حریفان با قدرت بیشتری نیز ظاهر شویم و ضمن اینکه حضور هواداران باعث تشویق و ترغیب بیشتر بازیکنان خواهد شد.

یزدی در ادامه اظهارکرد: بعد از برد بازی هفته گذشته(شهرداری ماهشهر) بازیکنان شرایط روحی و جسمانی خوبی را تجربه می‌کنند، البته روی شرایط ضعف و قوت تیم شهید قندی یزد نیز کار کردیم و با توجه به آنالیز حریف بازی سختی را پیش رو داریم، درست است که میزبان هستیم اما با تیمی رقابت داریم که در قامت یک مدعی خودش را مطرح کرده است.

سرمربی نفت و گاز گچساران با اشاره به دیدار پایانی نیم فصل با تیم شهید قندی یزد ادامه داد: آمادگی این را داریم که یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم و از نقاط ضعف حریف به خوبی استفاده کنیم و نقاط قوت حریف را کنترل کنیم. پس کسب این سه امتیاز برای تیم ما بسیار حایز اهمیت است و در ادامه رقابت‌ها هم می‌تواند کمک لازم را برای ما داشته باشد.

وی افزود:‌امیدواریم که با برتری مقابل تیم شهید قندی یزد در آخرین دیدار نیم فصل به قهرمانی نیم فصل برسیم چرا که نفت و گاز این شایستگی را دارد و تمام مجموعه نفت و گاز گچساران در تلاش برای تحقق این مهم هستند که هواداران را خوشحال ببینند.

یزدی در پایان هم گفت: به طور قطع هر تیمی دارای یک سری مشکلات است و انتظار هم این است که طی نیم فصل مشکلات مرتفع شوند، بنابراین رمز موفقیت تیم نفت و گاز گچساران همان همدلی وحدت و یکی شدن همه عوامل تیم و مجموعه مسئولین شهری و استانی است که‌ امیدواریم این اتفاق به بهترین شکل ممکن رقم بخورد.
انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها