نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
1. دى 1401 - 10:17
سرمربی فوتبال نفت و گاز گچساران گفت: یک همدلی خوب بین اعضای تیم وجود دارد که این همدلی باید در بین مسئولین شهرستان هم جریان پیدا کند و در چارچوب وظایف شان از تیم حمایت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،داریوش یزدی، سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص آخرین وضعیت نفتی ها در لیگ دسته دوم گفت:ببینید اگر از لحاظ فنی بخواهیم صحبت کنیم این تیم تا انتهای رقابت ها بازی های مهمی را پیش رو دارد و این دیدارها می طلبد که ما بتوانیم آن سطح از آمادگی را که تاکنون بدست آورده ایم، حفظ کنیم و نیز در طول رقابت ها بتوانیم شرایط کافی را داشته باشیم تا امتیازات لازم را کسب کنیم.

وی افزود:اما اینکه چه عواملی می توان به روند رو به رشد تیم کمک کند خود نیز حائز اهمیت است .عوامل موفقیت یک تیم بسیار است و ما می توانیم به بازیکنان خوب،کادر فنی، مدیریت باشگاه، مسئولین،امکانات لازم و شرایط تمرینی و مسابقه ای اشاره کنیم هرچند از یار دوازدهم تیم که همان هواداران هستند نباید غافل شد چرا که به خوبی می توانند بخشی از خلاء های که در تیم وجود دارد را جبران کنند.

یزدی ادامه داد:باید توجه کرد که نمی خواهم بگویم که این تیم کاملا دچار مشکل است، ما در برخی منابع، امکانات، نیروی انسانی و سخت افزار خوب هستیم اما در بخشی از موارد نیز مقداری نقیصه داریم که بایدبا کار بیشتر و حمایت های که هواداران برای ما دارند جبران شود، که امیدواریم این اتفاق هم بیافتد و خیلی زودتر این خلاء ها را هم پر کنیم و تیم بهتری را برای ادامه رقابت ها داشته باشیم.

سرمربی نفت و گاز گچساران تصریح کرد:با این وجود نیز یک همدلی خوب بین اعضای تیم وجود دارد بین بازیکنان، بین کادر فنی و نفراتی که در خدمت تیم هستند و این همدلی باید در بین مسئولین شهرستان هم جریان پیدا کنید و مسئولین با تیم همدل شوند و نیاز است که به حمایت های که در چارچوب وظایف مسئولین تعریف شده است نیز عمل شود اگرچه توقع زیادی هم نیست و انتظار هم این است که همه مسئولین در چارچوب وظایف شان از تیم حمایت کنند.

وی افزود:بنابراین چه وقت گذاشتن برای تیم باشد و چه انرژی گذاشتن باشد و چه از لحاظ امکانات شرایطی را فراهم کنند تا آن چیزی که در دل هواداران است اتفاق بیافتد و در پایان رقابت ها هم لبخند رضایت و شادی را با صعود به لیگ یک برلبان مردم جاری کنیم.

یزدی در ادامه هم با اشاره به بازی های لیگ اظهارکرد:به هر حال 9هفته حساس از دیدارها را پشت سر گذاشتیم هرچند در این مدت هم نوساناتی در جدول رقابت ها بوجود آمد.کسب پیروزی در نبردها می تواند تاثیرات خوبی در ادامه روند رو به رشد تیم داشته باشد. اما تلاش و جنگیدن در ادامه مسابقات است که نشان می دهد که کدام تیم برتر بوده و شایسته صعود به لیگ یک خواهد بود.

سرمربی نفت و گاز گچساران گفت:در هفته دهم رقابت ها مقابل نیروی زمینی تهران دیدار خواهیم کرد،که مثل سایر دیدارها هم سه امتیاز دارد اما واقف هستیم که این سه امتیاز برای ادامه موفقیت تیم بسیار ارزشمند خواهد بود و ما تنها به این مسئله فکر می کنیم و امیدوار هستیم که تمریناتی که پشت سرگذاشتیم و دیدارهایی که به صورت تدارکاتی برگزار کردیم، باعث رشد و ارتقای سطح کیفی بازیکنان شده باشد بشود و بتوانیم در ادامه مسیر نیز به خوبی عمل کنیم.

وی تصریح کرد:بازهم تاکید دارم که مسئولین ترتیبی بدهند که پای هواداران هم زودتر هم به ورزشگاه باز شود بایستی هوادارن سازماندهی بشوند که بتوانیم از وجود گرم آنها برای تشویق و ترغیب تیم کمک بگیریم که نهایتا هم ختم به اتفاقات خوب برای مجموعه باشگاه نفت و گاز گچساران شود.

یزدی در پایان هم گفت: از تمام آنهایی که خالصانه برای این تیم زحمت می کشند نیز تشکر و قدردانی می کنم و امیدوارم شرایطی فراهم بشوم که در پایان فصل به هدفمان برسیم و لبخند شادی را بر لبان مردم و هواداران شاهد باشیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها