نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. شهريور 1401 - 14:15
سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران از پایان دومین اردوی آماده سازی این تیم در بروجن خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،محمد حبیبی نژاد، سرپرست تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در گفتگو با صبح زاگرس؛ در خصوص آخرین وضعیت این تیم گفت: در مجموع دو اردوی تمرینی با هدف آماده سازی ، کارهای تخصصی  بدنسازی و جذب بازیکن در پست های تخصصی به مدت ۱۵ روز در تهران و بروجن برگزار شد که از لحاظ کیفیت در سطح بسیار مطلوبی بوده است.

وی تصریح کرد:  پس از پایان اردو بروجن به اعضای تیم سه روز مرخصی داده می شود و پس از آن نیز تمرینات آماده سازی در گچساران آغاز می شود.

حبیبی نژاد در ادامه افزود: همچنین برگزاری چند بازی تدارکاتی برای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران  تا قبل از شروع مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال را در برنامه خواهیم داشت تا با حضوری پرقدرت وراد رقابت های لیگ دسته دوم  فوتبال شویم.

سرپرست فوتبال نفت و گاز گچساران در پایان هم گفت: از هیئت مدیره محترم شرکت ، مدیریت منابع انسانی، مدیریت مالی  سرپرست و همکاران  امور ورزش نفت وگاز  گچساران در زمینه پشتیبانی مالی و خدماتی  از تیم و از  مدیریت تیم های فوتبال نفت و گاز گچساران بدلیل حمایت ها و برنامه ریزی منظم اردوها تقدیر می کنم و امید داریم با موفقیت این تیم تلاش های همه عزیزان جبران شود.

بر این اساس، تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با اعلام سازمان لیگ از تاریخ ۱۰ مهرماه ۱۴۰۱در مسابقات لیگ دسته دوم شرکت می کند هرچند قرعه کشی مسابقات لیگ نیز روز سه شنبه ۲۲ شهریور ۱۴۰۱ در تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت