نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. شهريور 1398 - 16:30
با حضور مسئولین کشوری و لشکری صورت گرفت؛
رونمایی از بسته ضد تحریم "زراعت کیش" در مشهد+تصاویر
بسته اقدامات اقتصادی ضد تحریم بسیج اساتید دانشگاه علوم تحقیقات، تالیف "سید یعقوب زراعت کیش"، با حضور مسئولان کشوری و لشکری در اجلاسیه سراسری مسئولین بسیج اساتید دانشگاه های کشور در مشهد ،رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،بسته اقدامات اقتصادی ضد تحریم بسیج اساتید دانشگاه علوم تحقیقات تالیف دکتر "سید یعقوب زراعت کیش" ؛ با حضور آیت الله "علم الهدی" امام جمعه مشهد ،رئیس کل دانشگاه آزاد کشور ، معاون سیاسی سپاه پاسداران،رئیس بسیج اساتید کشور، رئیس بسیج دانشگاه آزاد و سایر مسئولین کشوری و لشکری در مشهد رونمایی شد.

در این بسته اقتصادی راهکارهای لازم به دولت و دیگر مسئولین کشور، برای مقابله با تحریمها در قالب برنامه جامع پیشنهادی پیش بینی شده است.

دومین اجلاس کانون‌های بسیج اساتید دانشگاه آزاد کشور با محوریت تبیین و تحلیل نظریه انقلابی مقام معظم رهبری در قالب بیانیه "گام دوم انقلاب" از پنجم تا هشتم شهریور ماه در مشهد برگزار  و طی این روز‌ها هم کمیسیون‌های این اجلاسیه به اجرای برنامه‌های خود می‌پردازند که در این کمیسیون‌ها بالغ بر ۳۰۰ نفر از اساتید دانشگاه آزاد کشور به همراه مسئولین و صاحب نظران در حوزه‌های مختلف علمی و پژوهشی حضور دارند و به چالش‌هایی با موضوع و محوریت بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی می‌پردازند.


در این اجلاسیه ،کمیسیون‌ها به عنوان شتاب دهنده‌ها و پیشران‌های بیانیه‌ گام دوم انقلاب  پیرامون موضوعاتی همچون سبک زندگی، علم و پژوهش معنویت، اقتصاد، عزت ملی، استقلال و آزادی به بحث و بررسی خواهند پرداخت.

گفتنی است سید یعقوب زراعت کیش از اعضای هیات علمی با درجه دانشیار اقتصادی در دانشگاه علوم تحقیقات تهران و از فرزندان دیار نفتخیز گچساران است.

انتهای پیام

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها