نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. آذر 1398 - 10:11
محمد رمضانی خطاب به اسکندر رحمانی:
ان شاءالله نه گفتن مردم گچساران را خواهید دید
همین الان میزان رضایتمندی شهروندان گچساران و اطراف از دولت فعلی(روحانی) که شما آفرینندگان و نمایندگان آن هستید به چه میزان است؟.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،محمد رمضانی از فعالیی سیاسی و فرهنگی گچساران در یادداشتی در واکنش به اظهارات اخیر اسکندر رحمانی(فعال سیاسی اصلاحطلب) نوشت:توضیح مختصری پیرامون یاداشت یکی از معتمدین دعوت شده جهت انتخاب هیئت اجرایی گچساران؛البته وقتی دوستان منافع طلب و تمامیت خواه که محدود آنها اصلاح طلب بودند.

۱۶ نفر از طرف جناب دردانه نماینده و فقط ۱۴ نفر دیگر کاندیداهای شهرستان دعوت را کرده بودندو انتخاب ۵نفر عضو هیئت اجرایی از جریان نماینده و دفترش از نیروهای معرفی شده توسط آنها شد.

فقط ۳ نفر از طرف سایر کاندیداها اتفاق افتاد
که جمعا ۸ نفر شدند
جناب آقای اسکندر رحمانی هنوز اعتراض دارند.
وی از میزان رای ماخوذه در انتخابات گذشته گفتند
رای دو دور ریاست جمهوری در دولت نهم و دهم (احمدی نژاد) چند به چند بود؟.
همین الان میزان رضایتمندی شهروندان گچساران و اطراف از دولت فعلی(روحانی) که شما آفرینندگان و نمایندگان آن هستید به چه میزان است.

در رابطه با انتخابات اخیر ان شاالله” نه “مردم گچساران را خواهید دید.

گفتنی است بالاخره پس از کش و قوس های فراوان اعضای هئیت اجرایی انتخابات در گچساران مشخص شدند،هرچند حضور و دخالت جریانات سیاسی موجب شدتا چند روزی انتخابات هیات اجرایی به تعویق بیافتد و پس از پادرمیانی بزرگان این افراد انتخاب شوند.

 سید عبدالکریم قاضی‌فر، غلامعباس رحیمی، علی محمد آقایی از طیف اصولگرایان و سید قادر کاظمی، سیدکمال فرشاد اصل، سید نعمت اله امیرحسینی، اسماعیل پناهپوری و جلال درودی زاده از طیف اصلاح‌طلبان جز نفرات اصلی این هئیت انتخاب شدند.

همچنین آقایان اسفندیار محمدی، یونس رضا‌پور، سیدعلی حسینی، روانبخش دیهیم خوب و ساسان حبیبی نژاد به عنوان نفرات علی‌البدل انتخاب شدند.

 

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها