نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. مهر 1399 - 14:25
رئیس تبلیغات اسلامی گچساران گفت:به مدد الهی و برکت خون شهیدان بسیاری از نقشه های دشمنان تا به امروز نقش برآب شده است و برخلاف برخی ادعاها، این خون شهدای مدافع حرم بود که توانست سایه جنگ را از سر این کشور بردارد و نه چیز دیگری.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت الاسلام والمسلمین هادی خادمی،رئیس تبلیغات اسلامی گچساران در گفت گو با این پایگاه خبری درباره خدمت بزرگ مدافعان حرم به کشورگفت:براستی که مدافعان حریم قرآن و اهل بیت علیهم السلام حد و مرز جغرافیایی نمی شناسند، چرا که دین مبین اسلام همان حد و ارزش های والای انسانی برای همه عالم است.

وی افزود:بنابراین دفاع جانانه بهترین جوانان عالم برای حفاظت از حریم اهل بیت علیهم السلام در عراق ،سوریه و دیگرنقاط عالم ناشی از همین تفکر است.

خادمی در ادامه تصریح کرد:شهادت در راه حضرت حق، مدال بزرگ بندگی است که به مثابه زودتر رسیدن به نعمات خاص الهی است و به همین خاطر است که بندگان صالح خدا در طول تاریخ آرزوی شهادت را داشتند.

وی با بیان این که اهل بیت عصمت و طهارت(ع) خود مظهر کرامت هستند،گفت: هر فردی از سرمایه های ارزشمندی که خدای متعال به او عنایت کرده، در راه خاندان رسول خدا (ص) انفاق کند قطعا و یقینا پاداشی بس بزرگتر و بهتر نصیبش خواهد شد.

رئیس تبلیغات اسلامی گچساران در ادامه اظهارکرد:وجه پیروزی تنها نصیب بندگان با اخلاص خداوند می شود و پیروزی جبهه مقاومت بر لشکریان عبری سلفی و سرکردگان آنها همان تحقق وعده الهی در پیروزی حق بر باطل بود.

خادمی تصریح کرد:شهدای مدافع حرم کشورمان اغلب از جوانان دهه هفتادی بودند که با درک صحیح از دین و معادلات سیاسی موجبات شکست دشمنان را فراهم کردند و نامشان را در سینه تاریخ جاودانه کردند.

وی اظهارکرد: شهید سلیمانی اسوه مبارزه با تروریسم و استکبار بودند و رمز محبوبیت "حاج قاسم" همان خلوص ویژه و پیش قدم بودنش در راه مبارزه با استکبار بود در حالی که بزرگترین فرماندهان دوران دفاع مقدس نیز در صفوف مقدم جبهه به شهادت رسیدند.

خادمی درادامه گفت:بنابراین این روزها مسئولینی که بدنبال ترویج  اشرافی گری هستند و در برج ها یشان می خواهند برای مناطق محروم برنامه ریزی کند،در حالی که از مطالبات مردم هم فراری هستند، پس چگونه می تواند محبوب خداوند و ملت باشند؟!.

رئیس تبلیغات اسلامی گچساران گفت:به مدد الهی و برکت خون شهیدان بسیاری از نقشه های دشمنان تا به امروز نقش برآب شده است و برخلاف برخی ادعاها، این خون شهدای مدافع حرم بود که توانست سایه جنگ را از سر این کشور بردارد و نه چیز دیگری.

وی در ادامه اظهارکرد:امروز ملت ایران به برکت خون شهداء، مکتب والای تشییع و آرمان های نظام جمهوری اسلامی در اوج عزت و اقتدار به سر می برد،به راستی مدافعان حرم همان رهپویان راه حق و حقیقت هستند که حماسه ها آفریدند و در دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام تحسین جهانیان را برانگیختند.

خادمی در پایان با توصیه به جوانان مبنی بر ولایت پذیری و دشمن شناسی تصریح کرد: اگر امثال شهید حججی ها به میدان نبرد نمی رفتند بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب باید در همدان ، تهران و دیگر شهرهای ایران با داعش می جنگیدیم و در خیابان ها سنگر می بستیم.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها