نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. دى 1402 - 10:36
دانش آموزان دبستان شهدای صنعت نفت گچساران در اجتماعی باشکوه یاد شهید سلیمانی را گرامی داشتند و بر تداوم راه ایشان تأکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، اجتماع دانش آموزان دختر دبستان شهدای صنعت نفت گچساران در دهه بصیرت و مقاومت با حضور پرشور آن‌ها برگزار شد و دانش‌آموزان دهه نودی با آرمان‌های سردار سلیمانی هم‌پیمان شدند. 

خانم قنبری، مدیر دبستان شهدای صنعت نفت گچساران در خصوص این آیین گفت: به فرموده رهبر معظم انقلاب شهید سلیمانی یک مکتب است و رسالت مهم همه معلمان و فرهنگیان نیز انتقال مبانی و ارزش‌های مکتب شهید سلیمانی به دانش آموزان است.

وی افزود: تبیین مکتب و منش شهید سلیمانی، معرفی الگوی قهرمان ملی، سردار مدافع اسلام و مظلومان از رویکرد‌های اجتماع دانش آموزان در دبستان شهدای صنعت نفت بود چراکه این عشق و ارادت به شهید سلیمانی در میان دانش‌آموزان وجود دارد و برگزاری این‌گونه برنامه‌ها موجب می‌شود که دانش‌آموزان در مسیر خود ثابت‌قدم‌تر و استوارتر شوند.

این مراسم با پخش و اجرای سرود جمهوری اسلامی، سرود نسل آرمانی و تکان دادن پرچم‌های کوچک جمهوری اسلامی به همراه تصاویر شهدای مدافع حرم در دستان دهه نودی‌ها جلوه‌ای زیبا به خود گرفته بود.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها