نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. مرداد 1399 - 11:35
سرپرست تبلیغات اسلامی گچساران گفت:هیئت تعطیل نبوده و نیست بلکه شکل کار هیئتی متناسب با شرایط اقتصادی کشور تغییر کرده است،اهل بیت عصمت و طهارت و حضرت سیدالشهداء(ع) پناه ما هستند و هیئات مذهبی نیزپناهگاه مستمندان هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، حجت الاسلام خادمی، سرپرست تبلیغات اسلامی گچساران در گفتگو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص اقدامات انجام شده در این ایام گفت:اطعام گسترده، برپایی ایستگاه صلواتی توزیع ماسک،راهپیمایی خودرویی جشن غدیر، توزیع عسل و مواد خوراکی و بسته های فرهنگی کودکانه،اجرای برنامه های پرده خوانی واقعه غدیر توسط کودکان ، تهیه مصاحبه متناسب با ایام غدیر و شرایط کرونایی با تعدادی از افراد کادر درمانی، مسابقات نقاشی و..از جمله اقدامات هیئات مذهبی و مومنین در شهرستان بود.

وی افزود: به راستی که علامت محبت مردم گچساران به مولا اميرالمؤمنين، کمک های مومنانه ای بود که در قالب اطعام و انفاق  در دهه ولایت به خصوص عید غدیر به نمایش گذاشته شد.

سرپرست تبلیغات اسلامی گچساران خاطر نشان کرد: بیش از 20 هزار پرس غذا توسط موکب طریق الکربلا و هیئات مذهبی و مومنین در جشن غدیر تهیه و بین نیازمندان نیز توزیع شد.

خادمی در ادامه گفت: مردم خیراندیش گچساران در عمل به سیره اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و برای لبیک به امر مقام معظم رهبری به مواسات و کمک های مومنانه، همچون مراحل قبل فقرا و نیازمندان را شناسایی کرده و با احترام و آبرومندانه از آنها دستگیری می کنند.

وی افزود:با شیوع ویروس کرونا و تعطیلی و بی رونقی برخی مشاغل و امر مقام معظم رهبری به مواسات و کمک های مومنانه باز هم هیئات مذهبی و تشکل های دینی اقدام به جمع آوری کمک ها و تحویل به نیازمندان می کنند.

خادمی تصریح کرد:هیئت تعطیل نبوده و نیست بلکه شکل کار هیئتی متناسب با شرایط اقتصادی کشور تغییر کرده است،اهل بیت عصمت و طهارت و حضرت سیدالشهداء(ع) پناه ما هستند و هیئات مذهبی  نیزپناهگاه مستمندان هستند.

وی تصریح کرد:امروز یکی از شئون مراسمات مذهبی اقدامات ایثارگرانه در جمع آوری کمک هاست و ضروری و لازم است برای  کمترین آسیب به خانواده ها این اقدامات ادامه پیدا کنند تا به تعبیر مقام معظم رهبری خاطره خوش این روزها باقی بماند.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها