نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. مرداد 1399 - 8:12
فعال سیاسی گچساران گفت:در حقیقت کمک مومنانه خیزش بزرگی را در کشورمان براه انداخته و ایران اسلامی در این امر به عنوان یک الگو در سراسر دنیا مطرح شده است،

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سید سعادت الله حسینی پور،فعال سیاسی گچساران در گفت گو با این پایگاه خبری تحلیلی ضمن حمایت از پویش #کمک_مومنانه گفت:در طول چند سال گذشته به علت تشدید تحریم های ناجوانمردانه و سوء مدیریت دولتمردان و بی ارزش شدن پول ملی و تعطیلی صنایع ما شاهد فقیر تر شدن مردم و کوچک شدن سفره آنان بوده ایم.

 وی افزود:مضاف براین موارد این بیماری منحوس کرونا درد مضاعفی شد که خیلی از هموطنانمان به نان شب نیزمحتاج شوند، لذا وظیفه انسانی و اسلامی ما اقتضا می‌کند که ایثار و فداکاری بیش از گذشته داشته باشیم تکه نان خود را با هم وطنان مان تقسیم کنیم تا انشاءالله روزی که دوباره این مشکلات از زندگی مردم رخت بر بندد.

حسینی پور تصریح کرد:بنابراین نمی‌توانیم ادعای مسلمانی داشته باشیم اما به توصیه های خداوند كه کلید راه سعادت دنیا و آخرت ماست گوش ندهیم.

وی بیان کرد: خداوند می فرمایند: "ان الله یحب المحسنین"، یعنی خداوند احسان کنندگان را دوست می دارد و چقدر خوب است که انسان محبوب خداوند باشد و خداوند یکی از شرط های دوست داشتن بنده اش را احسان به دیگران قرار داده است فرموده به همدیگر خدمت کنید تا شما را دوست داشته باشند.

 حسینی پور اظهارکرد:همه این ۸ میلیارد انسان که روی این کره زمین زندگی می کنند به احتمال قریب به یقین سال ۱۴۹۹ را نخواهند دید همانطور که آنان که یکصد سال پیش به دنیا آمدند امروز در بین ما نیستند ،الان حسرت می خورند که کاش ما بودیم و احسان و نیکی بیشتری انجام می‌دادیم انشالله همه ما از این فرصت به بهترین شکل مطلوب استفاده کنیم.

این فعال سیاسی گچساران در ادامه گفت:در حقیقت کمک مومنانه خیزش بزرگی را در کشورمان براه انداخته و ایران اسلامی در این امر به عنوان یک الگو در سراسر دنیا مطرح شده است، بنابراین کمک های مومنانه در این شرایط کرونایی که بسیاری از کسب و کارها نیزکساد شده اند می تواند گام ارزشمندی در حمایت از آسیب دیدگان و نیازمندان باشد.

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها