نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. دى 1398 - 8:42
نادریان:در فصل نقل و انتقالات ما به بازیکنان جدید نیاز داریم اما بایستی شرایط مالی باشگاه را نیز در این خصوص درنظر بگیریم،اگر مبنا برهدف گذاری صعود باشد حتما هم باید امکانات صعود هم برای تیم نفت و گاز هم فراهم شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،یوسف نادریان،سرمربی فوتبال نفت و گاز گچساران در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی در خصوص عملکرد تیمش در این فصل از رقابت های لیگ دو گفت: شناخت خوبی نسبت به تیم نفت امیدیه داشتیم و دقیقا از فضایی که بایستی به گل می رسیدیم این اتفاق افتاد و گل هایی را که دریافت کردیم ،از قبل نقاط مثبت حریف را به بازیکنان گوشزد کرده بودیم.

وی در ادامه با انتقاد از عملکرد داوری گفت: قضاوت این بازی هم برای ما ضرر داشت و هم برای تیم حریف و داور در حد و اندازه لیگ دسته دوم کشوری نبود.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با تقدیر از زحمات پرسنل و مدیریت خدمات این شرکت افزود: اگر تلاش های این دوستان در فضای سبز نبود چمن ورزشگاه نفت به این بازی با این کیفیت نمی رسید.

نادریان تصریح کرد: در شرایط فعلی با بحران مصدومیت بازیکنان سرو کار داریم که این امر نیز بدلیل سفرهای طولانی با اتوبوس در هفته اخیر است و ما امروز مجبور شدیم یک بازیکن مصدوم خود را مجددا به زمین بفرستیم.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت : مشکلات داوری از ابتدای مسابقات تاثیر بسزایی در شرایط جدول فعلی دارد و تیم ما واقعا از داوری آسیب دیده و با وجود ارائه کلیه فیلم های صحنه های مشکوک داوری به کمیته داوران فدراسیون فوتبال هیچ گونه تغییری در روند انتخاب و آموزش داوران نداده است.

نادریان افزود: استفاده از بازیکنان جوان و میدان دادن به آنهابا این روند داوری و اینکه نتیجه مسابقات خارج از مسائل فنی رقم می خورد موجب شده تا مربیان در لیگ دسته دوم هم ریسک کمتری کنند و با فضا دادن به بازیکنان با تجربه تنها به فکر کسب نتیجه و حفظ تیم خود باشند.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خصوص تعطیلات نیم فصل لیگ دو گفت : تا روز دوشنبه 9 دی 98 تیم به استراحت می رود و سپس تمرینات خود را در گچساران آغاز می کنیم اما تاکنون برنامه ای برای اردو خارج از گچساران نداریم.

وی از تلاشهای مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره ، رئیس و کارکنان امور ورزش و امورمالی نفت و گاز گچساران که برای پرداخت قسط دوم بازیکنان تا قبل از بازی با نفت امیدیه انجام دادند، تقدیر کرد.

نادریان تصریح کرد: در فصل نقل و انتقالات ما به بازیکنان جدید نیاز داریم اما بایستی شرایط مالی باشگاه را نیز در این خصوص درنظر بگیریم،اگر مبنا برهدف گذاری صعود باشد حتما هم باید امکانات صعود هم برای تیم نفت و گاز هم فراهم شود.

سرمربی نفت و گاز گچساران در پایان از تلاشهای همه اعضای باشگاه ، هواداران و رسانه ها در طول مدت نیم فصل که سپری شد تقدیر کرد و اظهار امیدواری کرد: با حمایت همه جانبه و تلاش اعضای تیم شاهد صعود این تیم به لیگ دسته اول باشیم.

 

انتهای پیام/

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها