نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
4. اسفند 1401 - 10:25
شاگردان "داریوش یزدی" در تیم فوتبال نفت و گاز گچساران فعل خواستن را صرف کرده و خیلی زود خود را به جمع تیم‌های مدعی صعود به لیگ یک رسانده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،تیم فوتبال نفت و گاز گچساران فصل جاری رقابت‌های لیگ دسته دوم باشگاه‌های کشور را در گروه دوم و با تیم های شاهین شهرداری بوشهر، شهرداری بندرعباس، شهید قندی یزد، شهدای رزکان کرج، شهرداری ماهشهر، نیروی زمینی تهران، شهدای بابلسر، مس نوین کرمان، شهرداری نوشهر، شهرداری بم، آریو اسلامشهر، داماشیان رشت و پیام توس مشهد آغاز کرد.

داریوش یزدی برای دومین مرتبه هدایت طلایی پوشان نفت و گاز گچساران را پس از 6 سال بر عهده گرفت، یزدی در این فصل رویکرد قبلی خود را تا حدودی حفظ کرد و با استفاده از بازیکنان جوان و آینده دار بارقه امید را به فوتبال شهرستان تزریق کرد.

بااین‌حال کادر فنی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران پیش از شروع فصل در یک فراخوان تصمیم به تست گیری از بازیکنان مستعد از سراسر استان و بعضاً استان‌های هم‌جوار کرد که بعدازاین اقدام ارزشمند نیز شاهد ورود بازیکنان جوان و جویای نام از استانمان در تیم نفت و گاز بودیم.

براین اساس نیز پس از تست گیری بازیکنان بومی و جذب بازیکنانی از سایر مناطق کشورمان، کار رسمی داریوش یزدی و کادر فنی این تیم در فوتبال آغاز شد؛ اما با نگاهی به مجموعه بازیکنان و هزینه‌هایی که تیم های دیگر در شروع فصل جدید داشتند این‌طور تصور می‌شد که نفتی‌ها با توجه به شرایط بودجه‌ای از تیم های متوسط در این دوره از رقابت‌ها به شمار می‌روند.

بنابراین داریوش یزدی ریسک بزرگی کرد و تیمی متشکل از بازیکنان بومی و باتجربه را روانه رقابت‌های این فصل کرد. نفت و گاز گچساران برخلاف انتظارها شروع رؤیایی داشت که در هفته‌های ابتدایی با چهار برد و یک تساوی و امتیاز خوب 13 خیلی زود هم صدر جدول را از آن خود کردند و از همان ابتدا خط و نشانی جدی برای تیم های متمول این گروه کشیدند.

در ادامه نیز با شکل‌گیری و ثبات تیم ها در رقابت‌ها، کم‌کم تیم های دیگری نیز در قامت مدعی ظهور یافتند و در کنار تیم نفت و گاز گچساران تیم هایی مثل شهید قندی یزد، داماش گیلان، شهدای رزکان کرج و شهرداری نوشهر بالای جدول را به خود اختصاص دادند.

بااین‌حال تیم نفت و گاز گچساران به روند بازی‌های موفق و نتایج درخشان تا پایان نیم‌فصل ادامه داد و در نیم‌فصل اول نیز در جایگاه دوم ایستاد درصورتی‌که استحقاق قهرمانی در نیم‌فصل اول را هم داشت.

نفتی‌ها نیم‌فصل اول را با کسب هشت پیروزی، سه تساوی، دو باخت، تفاضل گل مثبت 15 و نیز کسب 27 امتیاز در جایگاه دوم سپری کردند تا نشان دهند این فصل برای نفتی‌ها متفاوت‌تر از گذشته خواهد بود و از مدعیان اصلی این گروه برای صعود به دسته بالاتر هستند.

پسران طلایی پوش نفت و گاز گچساران در نیم‌فصل دوم نیز توانستند با پیروزی 5 بر صفر مقابل شاهین شهرداری بوشهر، یک‌بار دیگر صدر جدول را از آن خود کنند؛ در شرایطی که تاکنون چهار هفته را در نیم‌فصل دوم تجربه کرده‌اند با کسب سه پیروزی و یک تساوی صدرنشین قدرتمند این گروه لقب گرفته است.

اگرچه نفتی‌های گچساران در چهار بازی پیاپی نیم‌فصل دوم هیچ گلی هم دریافت نکردند و با 29 گل زده، هفت گل خورده و تفاضل گل بسیار عالی مثبت 22 و کسب 37 امتیاز در بالای جدول یکه‌تازی می‌کنند و با اختلاف سه امتیاز نسبت به تیم دوم گروه حاشیه امنیت خوبی برای خود به وجود آورده است. البته نفت و گاز گچساران از 9 بازی باقی‌مانده لیگ دسته دوم فوتبال میزبان 5 دیدار در گچساران خواهد بود و از شانس بسیار خوبی برای کسب امتیازات لازم برخوردار است.

براین اساس نیز داریوش یزدی و شاگردانش در نفت و گاز گچساران نشان داده‌اند که شایستگی این رادارند که تا روزهای آخر از تیم های مدعی صعود باشند و اگر آن‌ها بتواند روند خود را هم چنان در صدر جدول حفظ کنند، به‌طورقطع به لیگ دسته اول فوتبال راه خواهند یافت.

بااین‌حال نفتی‌ها روزهای سختی را در پیش رو دارد و باید دید و به انتظار نشست که نفت و گاز گچساران با هدایت داریوش یزدی باتجربه می‌توانند بار خود را به‌سلامت از این میدان پر از مین عبور دهد که با توجه به روحیه بسیار بالای بازیکنان نفت و گاز گچساران این موفقیت نیز دور از ذهن نخواهد بود؛ بنابراین در این خصوص حمایت مسئولین بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

 

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها