نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. مهر 1396 - 9:02
فرماندار گچساران گفت: بلند پروازی‌های ترامپ و تضادی که در بسیاری سخنان وی وجود دارد قبل از آن که به دیگر کشور‌ها ضربه‌ای وارد سازد، به مردم این کشور لطمه خواهد زد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران در گفت و گو با این پایگاه خبری تحلیلی در واکنش به یاوه گوئی های اخیر رئیس جمهور آمریکا ،گفت:سخنان اخیر ترامپ نه تنها منطقی نیست بلکه از سرهیجانات احساسی بی مبنا است وهیچ اثری در سیاست‌های کشور ما نخواهد داشت.

وی اظهارکرد:سخنرانی اخیر ترامپ در مورد ایران نشان داد که وی هیچ گونه آشنایی با اصول اولیه دیپلماتیک نداشته و تهدید های او نشان دهنده جهالت او نسبت به برجام بوده و  ملت ما را نمی شناسد و از گذشته درس نگرفته است.

رحیمی گفت: صدام نیز زمانی ملت ما را تهدید به تصرف تهران طی بیست و چهار ساعت کرده بود که با پاسخ سخت و دندان شکن غیور مردان و شیرزنان این مرزو بوم مواجه شد.

وی افزود: تهدیدهای کلامی دشمن نشان دهنده ضعف آنها در برابر این ملت است، ملت ما جنگ طلب نیست اما در عمل نشان داده است هر تهدیدی علیه استقلال و تمامیت ارضی خود را در نطفه خفه می کند.

رحیمی تصریح کرد:مردم ما با تاسی از قیام عاشورا مقهور زیاده خواهی ها و زورگوئی های استکبار نخواهد شد .

وی با اشاره به موضع گیری ترامپ درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود:سپاه تمام توان خود را برای حفظ انقلاب و پشتیبانی ملت ایران به کار گرفته و به همین دلیل دشمن نادان و بی خرد مانند ترامپ با ذکر سپاه به عنوان تشکلی تروریستی تنها دیوانگی خود را به نمایش می گذارد.

فرماندار گچساران تاکید کرد:ما افتخار می کنیم که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح ازمقتدرترین نیروهای نظامی جهان هستند.

وی خاطر نشان کرد: در دوارن هشت سال دفاع مقدس و جنگ نابرابر نیروهای مسلح و بسیج ما با ایثار و فداکاری آنچه در توان داشتند برای دفع تجاوز با پیروزی و افتخار انجام دادند  و مردم ما نیز با تعامل و همکاری و با حضوردرهمه میادین و صحنه ها قدردان این تلاش ها و مجاهدت ها بوده و هستند.

فرماندار گچساران گفت:بلند پروازی‌های ترامپ و تضادی که در بسیاری سخنان وی وجود دارد قبل از آن که به دیگر کشور‌ها ضربه‌ای وارد سازد، به مردم این کشور لطمه خواهد زد.

رحیمی با بیان اینکه پسوند خلیج فارس پسوند قانونی و تاریخی است گفت:ترامپ با اظهارات ابلهانه خود نمی‌تواند تاثیری بر اراده ملت ایران بگذارد.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها