نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. شهريور 1394 - 17:01
فرماندارگچساران:مسئولان اجرایی به عنوان نمایندگان مردم باید با خدمت صادقانه در راستای خدمات‌رسانی بهتر به مردم تلاش کنندو مسئولان موظف‌ هستند همه امکانات نظام را در اختیار مردم قرار دهند و این مهم را اولویت‌ کاری خود قرار دهند.

به گزارش آفتاب جنوب،عصر امروز کارکنان نمونه دستگاه های اجرایی گچساران همزمان با هفته دولت و روز کارمند با حضور استاندار کهگیلویه و بویراحمدو جمعی از  از مسئولان استانی و محلی  در سالن آزادی شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران تجلیل شدند.

 

عبدالرحیم رحیمی فرماندار گچساران در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: ادامه دادن راه این شهیدان والامقام و سرلوحه قرار دادن عمل آنان عامل مهمی در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم است.

 

وی با بیان اینکه همه کسانی که در ادارات و سازمان‌های اجرایی شهرستان به مردم خدمت می‌کنند شایسته تقدیر هستند،گفت:انتخاب و معرفی کارمندان نمونه در چنین مراسماتی در واقع تجلیل از افراد تلاشگر و وظیفه‌شناس و ایجاد انگیزه در بین مسئولان در راستای انجام هرچه بهتر وظایف خود است.

 

فرماندار گچساران اظهارکرد: کارمند نمونه به دور از استرس از کارش لذت میبرد و یک کارمند نمونه با برنامه‌ریزی صحیح و حفظ جایگاه خود در واقع به عنوان پلیس اداری خود لحاظ می شود.

 

این مسئول با تاکید بر ضرورت تکریم ارباب رجوع توسط کارکنان دولت ،تصریح کرد: مسئولان اجرایی به عنوان نمایندگان مردم باید با خدمت صادقانه در راستای خدمات‌رسانی بهتر به مردم تلاش کنندو مسئولان موظف‌ هستند همه امکانات نظام را در اختیار مردم قرار دهند و این مهم را اولویت‌ کاری خود قرار دهند.

 

در این مراسم از 25 کارمند نمونه گچساران با اهدای لوح یادبود و هدایایی تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها