نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. آذر 1395 - 18:32
مراسم تجلیل از خبرنگاران و اصحاب رسانه به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج در سپاه ناحیه گچساران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ سیدعلی اصغر نورایی نسب فرمانده سپاه ناحیه گچساران ضمن دعوت از خبرنگاران این شهرستان در مراسمی به مناسبت هفته بسیج از زحمات این تلاشگران عرصه خبرو اطلاع رسانی تجلیل کرد.

 

 

دراین نشست صمیمی که در محل نمازخانه این ناحیه مقاومت بسیج برگزار شد،فرمانده سپاه ناحیه گچساران ضمن تقدیر و تشکر از خبرنگاران،گفت:رشد و توسعه فرهنگی جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی مطلوب به مردم است.

 

 

وی تاکید کرد:خبرنگاران به عنوان راهیان وادی آگاهی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه اطلاع رسانی باید ضمن در نظر گرفتن عدالت در اخبار رسانی کاملا بی طرف و بدون وابستگی به هیچ جناح و حزبی تمام واقعیات مفید و موثر را در اختیار جامعه قرار دهند.

 

نورایی نسب اظهارکرد: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری در دوره کنونی، لزوم ایجاد تمدن نوین اسلامی است  که می بایست با تکیه بر قدرت لایزال الهی در زمینه سازی تمدن نوین اسلامی گام برداریم.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت:ایجاد تمدن نوین اسلامی از وظایف خبرنگاران عزیزاست چرا که امروز شیوه و جبهه جنگ تغییر یافته و دشمنان باجنگ نرم وتهدیدات هوشمند به میدان کارزار آمده اند.

 

 

نورایی نسب درادامه بر نقش آفرینی خبرنگاران و اصحاب رسانه در عرصه مقابله با تهدیدات فرهنگی تاکیدکردو افزود: همانطور که اقشار مختلف جامعه باید برای مقابله باانواع ترفندها و توطئه های دشمنان با توجه به عرصه فعالیت شان نقش آفرین باشند رسانه ها نیز باید در عرصه اطلاع رسانی مفید به ایفای نقش بپردازند که نیاز است بیشتر، هدفمندتر و با برنامه‌تر وارد میدان عمل شوند.

 

درادامه این مراسم خبرنگاران به بیان نقطه نظرات و مشکلات خود در حوزه اطلاع رسانی پرداختند.

ادامه تصاویر/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها