نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
8. مهر 1397 - 10:33
مسابقات فوتسال جام بسیج پایگاه های مقاومت تابعه حوزه مقاومت ادارات گچساران ،گرامیداشت هفته دفاع مقدس با قهرمانی تیم اداره زندان این شهرستان به پایان رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در شب پایانی این رقابت ها و در بازی فینال تیم های پایگاه های مقاومت بسیج اداره زندان و تامین اجتماعی این شهرستان به مصاف هم رفتند که این دیدار جذاب و حساس با برتری تیم اداره زندان به پایان رسید تا این تیم به مقام قهرمانی دست پیدا کند.

در بازی پایانی که در حضور تعدادی از مسئولین برگزار شد دو تیم در یک رقابت نفس گیر تا لحظه پایانی دست از تلاش برنداشتند تا در پایان این بازی مهیج تیم اداره زندان گچساران با غلبه سه بر دو بر تیم اداره تامین اجتماعی بعنوان قهرمان این دوره از مسابقات شناخته شد.

همچنین در دیدار رده بندی این دوره از مسابقات تیم فرمانداری گچساران با پیروزی مقابل تیم دانشگاه آزاد به عنوان سومی این رقابت ها دست یافت.

این دوره از مسابقات با حضور 8تیم از پایگاه های مقاومت بسیج ادارات گچساران درسطح بالایی برگزار شد و همه تیم ها شرکت کننده با آمادگی و توان بدنی خوبی در این دوره به رقابت پرداختند.

در اختتامیه جام بسیج ادارات گچساران که با حضور رئیس دانشگاه آزاد گچساران ،رئیس تربیت بدنی و جمعی از دیگر مسئولین شهرستانی در سالن ورزشی دانشگاه آزاد این شهرستان برگزار شد، از تیم های برتر و عوامل اجرایی این دوره از مسابقات تجلیل بعمل آمد.

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها