نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
19. تير 1394 - 0:13
امام جمعه موقت یاسوج گفت:مقام معظم رهبری با فرمایشات اخیر خود خطوط قرمز را برای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای مشخص کردندوبدون شک توجه به توصیه های مقام معظم رهبری عامل موفقیت در میدان مذاکرات است و تیم مذاکره کننده و مسئولین نظام باید بیانات رهبری را نصب العین خودقرار دهند .

حجت الاسلام سید امان الله حسینی صدر امام جمعه موقت یاسوج عصرامروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، شب قدر را شب نزول قرآن و بهترین فرصت برای دعا و استجابت برشمرد و گفت: شب قدر به دلیل نزول قرآن که به‌عنوان بهترین منبع هدایت برای انسان‌ها معرفی شده است، ارزشی بالاتر از هزار ماه داردو انسان نیز می‌تواند با توسل به قرآن سعادت اخروی و دنیوی خود را رقم بزندو بایدازبرکات و فضایل این شب های پر خیر وبرکت بهره کافی را ببریم.

                                                                              

وی با اشاره به ادامه بحث مذاکرات هسته ای در وین گفت:در خصوص پرونده هسته ای جمهوری اسلامی بیش از یک دهه است که کش و قوس هایی زیادی صورت گرفته است و دشمنان نظام اسلامی در موارد مختلف بنای برخوردو دشمنی با نظام را داشته اند .

 

حسینی صدر تصریح کرد:تا الان سه مرحله در خصوص پرونده هسته ای ایران را پشت سر گذاشته ایم که مرحله اول مرحله تهدیدبود و دشمنان در تلاش بودند نظام را با تهدید وادار به عقب نشینی نمایند.

 

دشمنان در مذاکرات هسته ای در برابر اراده پولادین مردم ایران شکست خوردند

 

وی با اشاره به اینکه در مرحله اول دشمنان بدنبال این بودند که جمهوری اسلامی را جزء محور شرارت معرفی کنند و حتی نظام را تهدید به جنگ سخت کردند،افزود:در مرحله دوم دشمنان به بحث تحریم ها ورود کردندتا با قراردان مردم در تنگنا و فشار،مسئولین نظام مجبور شوند در مقابل مردم قرار بگیرندو از سیاستهای اصولی نظام در پرونده هسته ای عقب نشینی کنند.

 

امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه دشمنان بحث تحریم ها را تحت عنوان تحریم های فلج کننده بکاربردند،تصریح کرد:مردم ایران با شجاعت و به تبعیت از مقام عظمای ولایت در میدان عمل و در برابر مشکلات ایستادگی و مقاومت کردند و از تصمیمات دشمن شکن مسئولین نظام حمایت کردند.

 

تیم مذاکره کننده تذکرات رهبری را نصب العین قراردهند

 

حسینی صدرافزود:دشمنان وقتی در این مرحله نیز در برابر اراده پولادین ملت ایران شکست خوردند و نتوانستند تحمل کنند مجبور شدندتا اینبار قائده این بازی را به مذاکرات واگذار کنند.

 

وی با بیان اینکه دشمنان در تلاش بودند تا در دیپلماسی ،جمهوری اسلامی را وادار کنند تا از حقوق هسته ای خود دست بردارند،گفت: دشمنان نظام اسلامی باز دراین مرحله هم مایوس شدند بدلیل اینکه با اراده مصمم ملت و با یک رهبر آگاه ،هوشیار ، بصیر و دشمن شناس که همه تحرکات دشمنان را رصد می کند، برخورد کردند.

 

حسینی صدر با اشاره به اینکه رهبری با بیان خطو ط قرمز تیم مذاکره کننده را در مسیر درست هدایت کرد، افزود: مقام معظم رهبری با مخالف قاطع بازرسی های غیر متعارف،پرس و جو از دانشمندان هسته ای ایران و بازرسی از مراکز نظامی را از خطوط قرمز هسته ای بیان کردند.

 

شرایط کنونی انقلاب را نباید با دوران صلح امام حسن(ع)قیاس کرد

 

وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها درمذاکرات با زیاده خواهی ها و با خط و نشان کشیدن در مورد تحریم‌ها می‌خواهند راه را برای رسیدن به مقاصدشان فراهم کنند،گفت:مقام معظم رهبری با فرمایشات اخیر خود خطوط قرمز را برای تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای مشخص کردندوبدون شک  توجه به توصیه های مقام معظم رهبری عامل موفقیت در میدان مذاکرات است و تیم مذاکره کننده و مسئولین نظام باید بیانات رهبری را نصب العین خودقرار دهیم .

 

 

امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه شرایط کنونی ایران اسلامی با دوران صلح امام حسن(ع) کمترین شباهتی دارد و نبایداین دوران رابا زمان صلح امام حسن(ع)مقایسه کرد،افزود: این قیاس از نوع قیاس‌مع‌الفارق است وامروز مردم ما در میدان هستند و نیروهای نظامی ما آماده ، پویا و با قتدار از عزت و شرف نظام اسلامی دفاع خواهند کرد.

 

وی افزود:دراوایل انقلاب و در جنگ هشت ساله ملت ایران یک تنه در مقابل دنیای  کفر ایستادگی و پایمردی نمودند و امروز در دنیا  ملت های مسلمان به این انقلاب گرایش پیدا کرده اند و امروز در خیلی از کشورهای جهان گفتمان نظام اسلامی، گفتمان رایج در آنجاست و حرف حق نظام اسلامی را می شنوند.

 

مردم در تشییع شهدای گمنام ثابت کردند که پای ارزشهای انقلاب ایستاده اند

 

حسینی صدر با بیان اینکه درزمان امام حسن(ع) مردم از امامشان حمایت نکردند،نیروهای نظامی تسلیم دشمن شدند ودر آن زمان ملتی مقاوم ، آماده و مطیع امر امام(ع) وجود نداشت،اظهارکرد: امروز در جمهوری اسلامی تمام این زمینه ها فراهم است و در همین ورود پیکر پاک شهدای غواص به میهن اسلامی،مردم با حضور خود نشان دادند که همچنان بر سر عهد و پیمان با آرمانهای امام راحل و پیروی از امر ولایت ایستاده و گردن نهاده اند.

 

امام جمعه موقت یاسوج با تاکید بر اینکه دشمنان نظام بدانند این دلهای عاشق هرگز دست از شهداء، نظام و آرمان های امام و خط ولایت بر نخواهند داشت،گفت:تیم مذاکره کننده هسته ای ایران باید بدانند مقام عظمای ولایت و مردم ولایت مدار از آنها حمایت می کنند و اگر دشمنان هم در جایی زیاده خواهی می کنند ملت مسلمان ایران دربرابر آنها محکم ایستاده اند.

 

حسینی صدر در ادامه روز جهانی قدس را روز عزت و وحدت جهان اسلام برشمرد و تصریح کرد: در روز قدس همه مردم شریف ایران اسلامی، مسلمانان و آزادی خواهان جهان باید در حمایت از مردمان مظلوم و رنج دیده غزه ،فلسطین و یمن در راهپیمایی این روز بزرگ شرکت و بار دیگر حماسه ای عظیم خلق نمایند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها