نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
31. تير 1395 - 20:05
سرمربی بارسلونا به جوزپ ماریا بارتومئو هشدار داد که فکر فروش آردا توران را از سر خارج کرده و با ماسکرانو نیز هر چه زودتر تمدید قرارداد کند.
به گزارش آفتاب جنوب، اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی آردا توران و خاویر ماسکرانو از بارسلونا به گوش می رسد. آردا یک سال پس از پیوستنش به بارسا هنوز نتوانسته انتظارات از خود را برآورده کند و خاویر ماسکرانو نیز از برخی شرایط در بارسلونا ابراز نارضایتی کرده است. گفته می شود که مدیریت بارسلونا قصد فروش آردا را دارد و برای تمدید با ماسکرانو نیز مردد است.



لوئیس انریکه، سرمربی بارسا در نشست خبری امروز خود در همین زمینه گفت:" از عملکرد آردا در بارسلونا راضی هستم. روی او مثل سابق حساب باز کرده ام و برایش ارزش زیادی قائلم. آردا در داخل و خارج زمین بازیکن ویژه ای است.



لادروپ و سوارز هم در سال اول حضورشان در بارسا موفق نبودند. فوتبالیست یک ماشین نیست و برای وفق پیدا کردن با شرایط جدیدش ممکن است به زمان نیاز داشته باشد. مطمئنم که با گذشت زمان، آردا کیفیت واقعی خودش را نشان خواهد داد. او فصل گذشته به ما کمک کرد فاتح دو جام شویم. دوست دارم او در بارسا بماند و معتقدم نباید از جمع ما جدا شود. 



در مورد ماسکرانو می خواهم از این فرصت استفاده کرده و از مدیر باشگاه بخواهم که هر چه زودتر قرارداد او را تمدید کنند. امیدوارم و دوست دارم که این اتفاق بیفتد. می دانم مذاکراتی صورت گرفته است و باید هرچه سریع تر ختم به خبر شود. در ابتدای تابستان شنیده بودم که او ممکن است از بارسا جدا شود."
 
منبع: ورزش سه
 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها