نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. خرداد 1394 - 9:28
دبیر ستاد احیای امر به معروف گچساران گفت:اجرای سنت حسنه امر به معروف و نهی از منکر تنها راه مقابله با انحرافات قدرت های استکباری و پایبندی به اصول انقلاب اسلامی در جامعه است.

بهمن ایمانی فر دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گچساران صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،احیای سنت حسنه امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه ضروری برشمرد و گفت: امربه معروف و نهی از منکرنقش ارزنده ای در جامعه ایفا می کندو  ثمرات و برکات بسیاری به همراه دارد که احیای این فریضه مهم الهی باید بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه غفلت از امر به معروف و نهی از منکر زمینه‌ساز بی‌بندوباری و بروز مشکلات اجتماعی در جامعه خواهد شد، تاکید کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر از واجبات امروز جامعه است و اگر به دنبال نهادینه‌کردن ارزش های اسلامی در‌ بطن جامعه هستیم باید این فریضه مهم بیشتر مورد توجه آحاد جامعه قرار گیرد.

 

 دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گچساران تصریح کرد:احیای امر به معروف و نهی از منکر سعادت و سلامت جامعه اسلامی را تضمین می کندوامروز نهادینه سازی امربه معروف و نهی از منکر جهت ارائه الگوی اسلامی به جهان یک امر ضروری تلقی می شود.

 

این مسئول با بیان اینکه توجه به امربه معروف و نهی از منکرجامعه را به سوی سعادت و تعالی رهنمون می سازد،گفت: ماه مبارک رمضان فرصت ارزشمندی جهت گسترش ارزش‌های دینی و انسانی در جامعه است.

 

ایمانی فرد در ادامه ضمن تشریح برنامه‌های ستاد احیاء این شهرستان در ماه مبارک رمضان افزود: توجه ویژه به امر به معروف و نهی از منکر برای اصلاح و رشد اجتماعی جامعه در این ماه پرفضیلت بسیار ضروری است واجرای صحیح این سنت حسنه  تنها راه مقابله با انحرافات قدرت های استکباری و پایبندی به اصول انقلاب اسلامی در جامعه است.

 

وی با اشاره به ابلاغ ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور مبنی‌ بر حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، افزود: درجلسه ای مصوب شد که با پشتیبانی و حمایت امام جمعه شهرستان به عنوان رئیس، فرماندار به عنوان معاون ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و با همکاری سپاه ناحیه و سایر ادارات و نهادهای عضو، کلاس‌های آموزشی مطلوبی برای آمران به معروف و ناهیان از منکر در رده‌های مقاومت بسیج و ادارات برگزار شود.

 

 ایمانی فر با اشاره به اینکه درحال حاضر کارگاه‌های آموزش تذکر لسانی برادران و خواهران در حال برگزاری است،گفت:ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان، درباره نحوه اجرای برنامه‌های ابلاغی با محوریت جدید، اقدام به برگزاری جلساتی با حضور متولیان امر کرده است.

 

دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر گچساران با اشاره به برنامه‌های ویژه این ستاد در راستای گسترش گروه‌های تذکر لسانی در این شهرستان گفت: شرکت‌کنندگان در این کارگاه‌ها نیز به عنوان آمران به معروف و ناهیان از منکر در قالب گروه‌های تذکر لسانی، طی این ماه در سطح شهر، ادارات و نهادهای آموزشی فعال می‌شوند.

 

این مسئول با اشاره به ماده 17 قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، افزود: مطابق این ماده قانونی، بکارگیری نیروهای بسیجی فعال برادر و خواه برادر تحت پوشش و حمایت سپاه پاسداران به عنوان گروه‌های تذکر لسانی در اولویت خواهد بود.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها