نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. مرداد 1394 - 3:12
با حضور مربیان عقیدتی صورت گرفت؛
برگزاری کارگاه تخصصی عقیدتی در گچساران
کارگاه تخصصی عقیدتی با موضوع امر به معروف ونهی از منکر به همت معاونت تربیت و آموزش عقیدتی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج گچساران برگزارشد.

به گزارش آفتاب جنوب،حجت الاسلام حسین کشاورزی نماینده ولی فقیه در سپاه ناحیه گچساران صبح امروز در کارگاه تخصصی مربیان عقیدتی این ناحیه مقاومت با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر فریضه‌ای عظیم است،گفت: با امر به معروف و نهی از منکر است که جامعه اصلاح می‌شود و رو به پیشرفت می‌گذارد و سرانجام پیشرفت منهای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، انحطاط است.

 

وی افزود:اگر حدود الهی توسط اشخاص و مسئولان در جامعه رعایت نشود و مردم بی‌تفاوت باشند، این سر آغاز یک انحطاط است و اشرار جامعه برما مسلط می‌شوند.

 

ضرورت همگانی شدن امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، تبین معروفات و منکرات برای آحاد جامعه به ویژه آمران به معروف و ناهیان از منکر، ضرورت اقدامات فرهنگی تبلیغی در بحث ترویج فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر در جامعه، آموزش افراد جامعه در بحث امر به معروف و نهی از منکر با محوریت خانواده  از جمله موضوعات مطرح شده در این کارگاه تخصصی بود.

 

این کارگاه تخصصی با موضوع امر به معروف ونهی از منکر به همت معاونت تربیت و آموزش عقیدتی نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان برگزارشد و مربیان عقیدتی مسئله امر به معروف و نهی از منکر را از دیدگاه آیات و روایات مورد برسی قرار دادند.

 

انتهای پیام/ م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها