نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. فروردين 1394 - 16:42
فرماندارگچساران با اشاره به پیشرفت 84 درصدی بیمارستان 96تختخوابی این شهرستان، افزود: امید است با تعامل و همکاری همه مسئولان در نیمه اول سال‌جاری شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

عبدالرحیم رحیمی ظهر امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با اشاره به تلاش همه مسئولان جهت شتاب‌بخشی به روند احداث پروژه بیمارستان 96 تختخوابی این شهرستان در راستای مرتفع کردن دغدغه مردم در خصوص مسائل بهداشتی و درمانی ،گفت:عملیات احداث این بیمارستان در قالب پروژه‌های عام‌المنفعه شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب بوده و از مسئولان مرتبط نیز خواستار تسریع در روند اجرای این پروژه هستیم.

 

وی با تاکید بر لزوم اجرایی شدن راهبرد دولت مبنیبر پاسخگویی و صداقت در ارائه وعده‌هایی که توسط مسئولان دولت به مردم داده می‌شود، افزود: با توجه به تعریف پروژه‌های جدید در شهرستان نیز امسال نسبت به مشابه سال قبل، روند اجرای طرح‌های عمرانی با شتاب بیشتری انجام خواهدگرفت.

 

فرماندار گچساران با بیان اینکه در این شهرستان پروژه‌های عمرانی بسیاری در حال اجراست، تصریح کرد: در این راستا تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام و مهم و در اولویت قرار دادن اتمام پروژه‌های دارای پیشرفت فیزیکی بالا، در دستور کار دولت تدبیر و امید جهت خدمات‌رسانی مطلوب به مردم است.

 

این مسئول با اشاره به اعتبار تخصیص یافته جهت اتمام پروژه بیمارستان 96 تختخوابی گچساران، گفت: این بیمارستان در مساحتی با 12 هزار و 350 متر مربع زیربنا در قالب سه طبقه و با اعتباری 300 میلیارد ریالی در حال احداث است.

 

رحیمی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 84 درصدی این پروژه و با بیان اینکه مسئولان اجرایی و پیمانکار پروژه باید با عزم جدی نسبت به اتمام این پروژه تلاش کنند،افزود: امید است با تعامل و همکاری همه مسئولان در نیمه اول سال‌جاری شاهد افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه باشیم.

 

فرماندار گچساران تاکید کرد:با توجه به پیگیر‌های صورت گرفته مشکلات عمده این پروژه مرتفع شده و دانشگاه علوم‌ پزشکی نیز باید نسبت به تهیه تجهیزات بیمارستان اقدام کند.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها