نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
17. فروردين 1394 - 10:54
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت:با نیت برد و شکست نساجی مازندران به این دیدار قدم می‌گذاریم و اگر موفق به کسب یک امتیاز از این دیدار شویم نیزدر رسیدن به هدف خود گامی مثبت برداشته‌ایم.

احمد سنجری سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچسارانصبح امروز در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در خصوص دیدارهای آینده این تیم در لیگ دسته اول فوتبال کشور گفت: تمام تلاش مجموعه تیمی نفت و گاز گچساران در دیدارهای آینده کسب موفقیت در نتایج و امتیازات دیدارهای باقی مانده است.

وی با بیان اینکه تیم فوتبال نفت و گاز گچساران بازی‌های حساس و مهمی را در چند هفته اخیر پیش‌رو دارد افزود: ماندن در لیگ یک یا سقوط این تیم به لیگ دسته دو منوط به کسب نتایج  4دیدار باقی مانده است.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران درادامه این تیم را  یکی از تیم‌های قوی و مستحکم لیگ دسته یک فوتبال کشور برشمرد و تصریح کرد:نفت و گاز با بدشانسی‌های زیادی در برگزاری مسابقات روبرو شدو همه تلاش و سعی کادر فنی این تیم کسب حداکثر امتیازات موجود برای ابقا در لیگ دسته یک در دیدارهای باقیمانده است.

سنجری تاکید کرد:در دیدارهای آینده با حمایت تماشاگران و تلاش مضاعف بازیکنان تیم برای کسب امتیازات لازم برای ماندگاری در لیگ دسته یک به مصاف حریفان خواهیم رفت.

وی با اشاره به اینکه هیچ بازیکن محروم و مصدومی ازنفت و گاز گچساران در دیدار با نساجی مازندران نداریم ،گفت : ما چاره‌ای به جز پیروزی در دیدارهای آینده نداریم و برای رسیدن به هدف و نتیجه دلخواه با تمام توان بازی خواهیم کرد.

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران افزود:ما با نیت برد و شکست حریف به این دیدار قدم می‌گذاریم و اگر موفق به کسب یک امتیاز از این دیدار شویم نیز در رسیدن به هدف خود گامی مثبت برداشته‌ایم.

سنجری با بیان اینکه تیم نساجی در دو دیدار گذشته خود با شکست مواجه شده و در مقابل نفت وگازگچساران با استفاده از هواداران خود سعی در کسب سه امتیاز این دیدار دارد،اظهارکرد:دو دیدار از بازی‌های باقی مانده در گچساران و یک دیدار نیز در اردبیل برگزار می شود که تمرکز خود را بر این دیدارها گذاشته‌ایم.

 

 

انتهای پیام/م 

دیدگاه‌ها

با سیاست بازی نمی توان کار را به جایی پیش برد

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها