نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. اسفند 1393 - 19:17
فرمانده سپاه ناحیه گچساران با تاکید بر عاشورایی برگزار کردن ایام فاطمیه در این شهرستان،گفت:مردم و مسئولان باید ضمن حفظ حرمت این ایام، در راستای تبیین سیره و سبک زندگی این بانوی والامقام و شناخت شخصیت بی‎بی دوعالم(س) درجامعه اهتمام ویژه داشته باشند.

سرهنگ جهانگیر انصاری فرمانده سپاه ناحیه گچساران پیش از ظهر امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، با اشاره به برگزاری رزمایش «عاشقان محمد رسول‌الله» و یادواره 360 شهید این شهرستان، گفت: تلاش و همکاری مسئولان و مردم در برپایی رزمایش عاشقان محمد رسول‌الله(ص) که با حضور 10 گردان به مدت دو روز برگزار شد، بسی جای تقدیر  و تشکر دارد.

 

وی با بیان اینکه این رزمایش توسط گردان‌های بیت المقدس  و نیرهای واکنش سریع  این ناحیه در دفاع از کوی و برزن ، مبارزه با اغتشاشات ، دشمن‌ستیزی‌ها و عملیات‌های مختلف اجرا شد، افزود: این رزمایش با هدف حفظ انسجام نیروهای بسیجی، افزایش توان جسمی، دفاعی و رزمی بسیجیان و آمادگی برای مقابله با حوادث ، بلایای طبیعی و درگیری های احتمالی اجرا شد.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به فرارسیدن ایام نوروز و با تاکید بر ضرورت زمینه‌سازی بهترین امکانات جهت اسکان و استقبال از مسافران نوروزی بیان کرد: این ناحیه در بحث پشتیبانی در راستای تسهیلات نوروزی، تعداد 7 سالن ورزشی با همکاری ستاد تسهیلات خدمات سفر، آماده اسکان و استقبال از مسافران نوروزی است.

 

انصاری تصریح کرد:نیروهای سپاه ناحیه گچساران از ابتدای تعطیلات نوروزی در حرم مطهر بی‌بی حکیمه خاتون (س) در کنار نیروی انتظامی این شهرستان جهت برقراری امنیت زائران مستقر خواهند شد.

 

این مسئول تعامل و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان با نیروی انتظامی در راستای ایجاد امنیت در ایام مذکور را امری ضروری برشمرد و گفت: این ایام فرصت مطلوبی جهت معرفی شهرستان به مسافران و زمینه‌سازی جهت حضور گردشگران و زائران در این شهرستان است.

 

وی از استقرار نیروهای امور فرهنگی سپاه ناحیه گچساران در مرقد مطهر بی‌حکیمه (س) در این ایام فاطمیه خبر داد و افزود: با توجه به تقارن ایام سوگواری شهادت جانسوز بی بی دوعالم حضرت فاطمه الزهراسلام الله علیها با روزهای آغازین سال نو، حفظ حرمت این ایام توسط عموم مردم امری ضروری است.

 

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام عظمای ولایت مبنی بر عاشورایی برگزار کردن ایام فاطمیه، تاکید کرد:مردم و مسئولان باید ضمن حفظ حرمت این ایام، در راستای تبیین سبک زندگی این بانوی والامقام و شناخت شخصیت بی‎بی دوعالم(س) اهتمام ویژه داشته باشند.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران تصریح کرد:امور فرهنگی این ناحیه در ایام فاطمیه(س) با اجرای برنامه‌های فرهنگی مختلف و متناسب با این ایام در بقعه متبرکه بی‌بی حکیمه خاتون(س) آماده خدمت‌رسانی به زائران است.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها