نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. اسفند 1395 - 16:49
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان گچساران گفت: بسیجیان عزیز همواره در دفاع از اسلام و ارزش های اسلامی محکم و استوار ایستاده اند و دشمن را به بهت و حیرت وا داشته اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ سید علی اصغر نورائی نسب فرمانده سپاه ناحیه گچساران در رزمایش شهدای مئافع حرم این شهرستان گفت:این رزمایش با اقتدار در شهرستان های گچساران ،دهدشت ،باشت ،بهمئی ،لنده و چرام در حال برگزاری است  و گزارش های رسیده از این رزمایش بزرگ، موفقیت و صلابت این رزمایش را می رساند .

وی افزود:چهار گردان الی بیت المقدس با عملیات های مقابله با نا آرامی ها ،عملیات دفاع از کوی و برزن، عملیات کمین و ضد کمین ،عملیات تاخت ، و عملیات گردان کوثر در بحث امداد نجات توسط خواهران با موفقیت به پایان رسید .

نورائی نسب گفت:امروز افتخار ما این است که یکی از قدرتمند ترین کشور های جهان هستیم و دشمن به این موضوع اذعان کرد که ما قدرت اول جهان هستیم .

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گچساران در ادامه بیان کرد : ما در مقابل تمامی قدرت های استکباری جهان ایستاده ایم .

وی در پایان افزود: یکی از پدید آورندگان این قدرت حضور بسیج و بسیجیان و تفکر فرهنگ انقلابی بسیجی است که بسیجیان عزیز همواره در دفاع از اسلام و ارزش های اسلامی محکم و استوار ایستاده اند و دشمن را به بهت و حیرت وا داشته اند و این تنها با نیروی ایمان بسیج محقق شده است.

گفتنی است روز دوم رزمایش شهدای مدافع حرم صبح امروز با حضور فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد ،شورای اداری و سایر مسئولین استانی و شهرستانی  با رمز یا محمد رسول الله(ص) در منطقه عمومی تلخاب شیرین گچساران آغاز شد.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها