نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
22. آبان 1394 - 12:53
رئیس سازمان بسیج ورزشکاران گفت:امروز بسیجیان با بصیرت ، هوشیاری و با تاسی از منویات رهبری آمادگی همه‌جانبه برای مقابله با هرگونه تهدید سخت و نرم از جانب دشمنان را دارندوحرکت‌های انقلابی شکل گرفته در برخی کشورهای منطقه برگرفته از تفکر انقلابی و بسیجی است.

به گزارش آفتاب جنوب، سردارداوود آذرنوش رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کل کشور صبح امروز در رزمایش "یاوران ولایت" گردان های بیت المقدس در گچساران با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی دشمنانی از جانب استکبار جهانی از جمله آمریکا و رژیم صهیونیستی دارد،گفت: اکنون دشمنی استکبار جهانی از جمله آمریکا و به همراه آن‌ها رژیم صهیونیستی بیش از هر زمان دیگری است ونیروهای مقتدر و با صلابت بسیجی آمادگی هر نوع مقابله با دشمنان انقلاب را دارند.

 

وی با بیان اینکه امروز تفکربسیجی در تمام عرصه‌ها آمادگی لازم را برای مقابله با جنگ سخت و جنگ نرم دشمنان انقلاب اسلامی را دارد، افزود: اجرای رزمایشات مختلف در سراسر کشورسبب اقتدار هرچه بیشتر نظام اسلامی خواهد شدونیروهای بسیجی همواره آمادگی لازم جهت حضور مقتدردر عرصه‌های مختلف انقلاب  از جمله در حوزه های  رزمی، معرفتی و بصیرتی را دارند.

 

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران تصریح کرد: در دوران انقلاب و جنگ تحمیلی  کشوربا رهبری حضرت امام (ره) از مسیر و شرایط سختی عبور کردو  انقلاب اسلامی هم اکنون رهبری مقتدر دارد که با تدابیر ایشان مسیر راه هموار می‌شود وهم اکنون کشور ما نیز در شرایط سختی قرار دارد که با تدابیر و درایت رهبر معظم انقلاب از این شرایط سخت عبور خواهیم کرد.

 

آذرنوش یکی از خصلت‌ها و خصوصیات بزرگ بسیجیان را آگاهی به شرایط زمانه و زمان‌شناسی برشمرد و گفت: بسیجیان با بصیرت و ولایتمداری خود را در مقابله با هرگونه تهدید دشمن در شرایط مختلف آماده می‌کند.

 

مسئول سازمان بسیج ورزشکاران کشوربا بیان اینکه در اوایل انقلاب با رهبری حضرت امام(ره)بر ناآرامی‌های داخلی و جنگ 8ساله حق علیه باطل با اقتدار عبور کردیم،گفت:امروز بسیج همواره با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری بر مشکلات غلبه می‌کند و همان‌گونه که همه گذرگاه‌های سخت را تاکنون با تأسی از منویات رهبری به خوبی پشت سر گذاشته است.

 

وی افزود:خواسته امام راحل تشکیل حکومت اسلامی در جهان بود و ملت بیدارایران برای تحقق این خواسته امام(ره) راه دشواری در پیش رو دارند که در پیمودن این راه آمادگی کامل نیروهای بسیجی ضروری است.

 

آذرنوش حرکت‌های انقلابی شکل گرفته در برخی کشورهای منطقه را برگرفته از تفکر انقلابی و بسیجی برشمردوگفت:امروز بسیجیان با بصیرت ، هوشیاری و با تاسی از منویات رهبری آمادگی همه‌جانبه برای مقابله با هرگونه تهدید سخت و نرم از جانب دشمنان را دارند.

 

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران کشوربا اشاره به اینکه انقلاب اسلامی الگوی تمامی ملت‌های مظلوم و آزادی‌خواه جهان است،تصریح کرد: برگزاری رزمایش "یاوران ولایت" درگچساران مدل کوچکی از اقتدار بسیجیان نظام اسلامی است و ضروری است ملت ایران پشت سر رهبری حرکت کنند و بصیرت لازم برای شناسایی مسیرو آرمان های انقلاب  را داشته باشند.

 

گفتنی است،‌ رزمایش یاوران ولایت با حضورگردان های بیت المقدس سپاه ناحیه گچساران در اردوگاه قدس دشت آبدالان این شهرستان برگزار شد.

 

 

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها