نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. آبان 1394 - 18:14
معاونت عملیات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمدگفت:مرحله دوم رزمایش گردان های بیت المقدس نواحی گرمسیری استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه های سرزمینی به صورت غیر متمرکزناحیه ای در تاریخ های 21 و 22آبان ماه جاری برگزار خواهد شد.

سرهنگ دوم پاسدارامین قلی پور معاونت عملیات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،گفت:به حول و قوه الهی مرحله دوم رزمایش گردان های بیت المقدس استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه های سرزمینی به صورت غیر متمرکزناحیه ای در تاریخ های 21 و 22آبان ماه جاری برگزار خواهد شد.

 

وی افزود:امروز به همین منظور جلسه ای مشترک با حضور نواحی مناطق گرمسیری صورت گرفت تا برنامه ریزی ، طرح ریزی ، حمایت و پشتیبانی لازم را جهت آمادگی کامل گردان های بیت المقدس جهت حضور با صلابت در رزمایش آینده را داشته باشیم.

 

قلی پور تصریح کرد:دراین رزمایشات گردانهای بیت المقدس  با آمادگی کامل و توان رزم بالا با استفاده از تجهیزات و امکانات  ناحیه ای و پشتیبانی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد وارد عمل خواهند شد که برای این رزمایش تاکتیک ها وعملیات هایی با توجه به انواع تهدیدات در حوزه های سرزمینی پیش بینی شده است .

 

معاونت عملیات سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمدگفت:در این رزمایش عملیات هایی همچون دفاع از کوی و برزن،مقابله با اغتشاشات  و ناآرامی ها،کمین و ضد کمین وعملیات ضد هلی برن با حضور منسجم بسیجیان انجام خواهدشدکه در این رزمایش تجدید میثاقی با رهبر معظم انقلاب و آرمان های والای امام راحل و شهدای والا مقام خواهیم داشت.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها