نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. آذر 1393 - 9:38
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچسارن با تاکید براین که باید به جایگاه خود در جدول رده بندی سر و سامان دهیم، گفت:با شرایط روحی بالا به مصاف شهرداری اردبیل می رویم و توانایی شکست این تیم را داریم

عباس چمنیان سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچسارن صبح امروز در گفت و گوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، یکی از راهکارهای جلوگیری از ادامه روند حرکتی پرنوسان تیم نفت وگاز را جذب بازیکنان جدید دانست و اظهارکرد:با توجه به نزدیک شدن به تعطیلات نیم فصل و باز شدن درب نقل و انتقالات زمستانی، خرید بازیکن جدید توانمند با بازده بالا می تواند تغییرات مثبتی در تیم ایجاد کند.

 

وی افزود:بعداز انجام نه بازی،درحالیکه در اکثر این دیدارها تیم برتر میدان بودیم ،برخلاف جریان بازی نتیجه را از دست دادیم که این مشکل را باید با آسیب شناسی بیشتر و دقیق تر برطرف کنیم.

 

چمنیان تصریح کرد:راهکار کادرفنی برای پایان دادن به مشکل عدم نتیجه گیری،علاوه بر تغییر نفرات ثابت ترکیب تیم، پرداختن به مسائل روحی و روانی است که امیدواریم تحول خوبی در فاز حمله تیم ایجاد شود تا با استفاده از موقعیتهای گلزنی به موفقیت دست پیداکنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچسارن در خصوص از دست دادن امتیازات و افزایش فاصله با تیم های صدرجدول گفت: درشرایطی که بازی برتر و شرافتمندانه ای در چهار بازی قبلی انجام دادیم متاسفانه با عدم نتیجه گیری ازصدر جدول فاصله پیدا کرده ایم که اعتقاد دارم می توانیم با همت و تلاش بازیکنانمان با پیروزی در دیدارهای آینده فاصله خود را با تیمهای بالای جدول کاهش داد.

 

وی یادآورشد: بسیاری از تیمهای مدعی با وجود داشتن شرایط و امکانات مناسب همچنان وضعیت خوبی در جدول ندارند که این خود گویای پیچیده بودن شرایط بازیها در این گروه را دارد که مطمئا این نزدیکی امتیازات تا هفته پایانی در این گروه ادامه خواهد شد.

 

اشتباهات فردی عامل اصلی گل های خورده نفت وگاز

 

این مربی شاغل در لیگ یک تصریح کرد: قول بقا در لیگ،فشار روانی کاذب ناشی از صعود به لیگ برتر را از تیم دور می کند و تیم با تکیه بر بازیکنان جوان و با انگیزه با برنامه های متنوع در بازیها حاضر می شوند و با استفاده مناسب از فرصتهای گلزنی نتیجه بازی را به سود خود رقم می زنند.

 

چمنیان درادامه مصدویت مدافعان و اشتباهات فردی را عامل اصلی گل های خورده این تیم دانست وخاطرنشان کرد:با دریافت چهار گل در دیدار با تیم نیروی زمینی تهران آمار گلهای دریافتی تیم افزایش یافت که قاعدتا اگر در بخش تهاجمی عملکرد بهتری داشته باشیم و به گل برسیم، فشار و استرس زیادی متحمل خط دفاعی تیم نخواهد شد و ضریب اشتباهات خط دفاع کاهش می یابد.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچسارن درادامه با اشاره به دیدار گذشته نفت و گاز با ایرانجوان بوشهر،اظهارکرد: بازی بسیار خوبی از سوی بازیکنانم مقابل ایرانجوان ارائه شد که این نشان از انگیزه بالای تیم ما برای گل زدن بود.

 

وی افزود: اعلام ضربه مشکوک پنالتی در دقیقه پایانی بازی توسط داور اعتراض همه طرفداران و بازیکنان تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را به همراه داشت.

 

چمنیان تصریح کرد: به عقیده ما خطا بر روی بازیکن ایرانجوان خارج از محوطه جریمه بوده وگرفتن پنالتی اشتباه بوده است.

 

ازشرمندگی هواداران و مسئولان باشگاه خارج می شویم

 

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران ابراز کرد: در این بازی تیم فوتبال نفت موقعیت های بسیار برای گلزنی روی دروازه حریف ایجاد که با کم شانسی تنها یک گل از این موقعیت ها حاصل شد.

 

وی درادامه با اشاره به دیدار پیش روی نفت و گاز گچساران با شهرداری اردبیل گفت:با شرایط روحی بالا به مصاف شهرداری اردبیل می رویم و توانایی شکست این تیم را  داریم.

 

این مربی شاغل در لیگ یک تصریح کرد:ایده و برنامه های مناسبی برای این بازی داخل خانه داریم و امیدواریم با انجام یک بازی متفاوت نسبت به بازیهای پیشین تیم نفت، افکار تاکتیکی خود را توسط بازیکنان به خوبی در زمین به نمایش بگذاریم تا حداقل مزد برتری خود را بگیریم.

 

چمنیان تصریح کرد:این تیم نشان داده در مقابل تیم هایی که فوتبال خوبی بازی می کنند، پاپس نگذاشته و بازی خوبی ارائه کرده که برای شکست دادن تیم حریف استراتژی ما در این بازی تعیین کننده خواهد بود.

 

وی با بیان اینکه با این پیروزی می توانیم به جایگاه خود در جدول رده بندی سر و سامان دهند،افزود:امیدواریم با تلاش و غیرت؛ بازیکنان باخت ناباورانه مقابل نساجی که در خانه رقم خورد را جبران کنند تا از شرمندگی هواداران و مسئولان باشگاه خارج شویم.

 

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها