نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. آذر 1393 - 12:14
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با بیان این که در دیدار با استقلال اهواز یکی از بهترین روزهای خود را در بخش دفاعی به نمایش گذاشتیم ،گفت:بازیکنان ما از فرصت‌های به دست آمده استفاده نکردند و فرصت‌ها با بی‌دقتی از دست رفت.

عباس چمنیان صبح امروزدر گفت‌و‌گوی اختصاصی با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با اشاره به دیدار نفت و گازگچساران برابر استقلال اهواز،اظهار کرد: راهبرد تیم استقلال اهواز در نیمه نخست کنترل بازی نفت و کسب تساوی و سپس استفاده از روزنه‌ها برای رسیدن به گل بود.

 

 

وی افزود: نفت و گاز گچساران در دیدار با استقلال اهواز یکی از بهترین روزهای خود را در بخش دفاعی به نمایش گذاشت.

 

سرمربی نفت و گاز گچساران وقوع دو اتفاق را سبب تغییر نسبی جریان بازی بر خلاف آنچه وی پیش‌بینی کرده بود، دانست و گفت: نخستین اتفاق تعویض‌های اجباری نفت از جمله نبی‌الله باقری بود که برنامه‌های ما را در نیمه دوم تحت تاثیر خود قرار داد.

 

چمنیان بازیکنان خارج از زمین را دومین عامل تغییر نسبی بازی برشمرد و افزود: استفاده از بازیکنانی که به ناچار از آنها استفاده کردیم، روند محدودی را برای ما رقم زد.

 

 

وی با بیان اینکه بخشی از فوتبال شانس است، افزود: بازیکنان ما از فرصت‌های به دست آمده استفاده نکردند و فرصت‌ها با بی‌دقتی از دست رفت.

 

چمنیان با بیان اینکه از تساوی به دست آمده مقابل استقلال اهواز راضی نیستم، گفت: ولی از مجموع تلاش بازیکنان و حمایت تماشاگران در حد یک پیروزی راضی هستم.

 

سرمربی تیم نفت و گاز گچساران در ادامه با اشاره به این که به بازی زیبا امتیازی داده نمی‌شود،گفت:در همین هفته 80 درصد کار ما متوجه کارهای تهاجمی و رسیدن به گل بر اساس سیستم تیم مقابل و قابلیت بازیکنان تیم خود بود.

 

چمنیان افزود: لزوم برنامه‌ها‌ی جانبی از جمله اردوهای تفریحی و گردشگری برای بازیکنان و توجه به نیازهای روحی بازیکنان، همچنین وجود روانشناس در کنار تیم در آینده در دستور کار قرار خواهد گرفت تا بازیکنان از فضای فعلی بیرون بیایند.

 

 

وی تصریح کرد: قاطعانه می‌گویم در هیچ تیمی از فوتبال ایران در تمامی لیگ‌ها از جمله لیگ برتر، یک و دیگر لیگ‌ها کارهای روانی صورت نمی‌گیرد.

 

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

بهتره بجای شانس تو بازی های آینده سعی کنید بهتر بازی کنید تا ببرید،مخصوصا" بازی هایی که میزبان هستید

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها