نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. آبان 1393 - 15:17
مدیرکل جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: افزون بر 85 درصد از هزینه‌های نصب سیستم‌های آبیاری تحت فشار توسط دولت به رایگان پرداخت می‌شود.

 

جعفر گوهرگانی صبح امروز در گفت‌و‌گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، اظهار کرد: امسال با توجه به اعتبارات تملک دارایی‌ها، ملی، دیگر منابع مالی و  دو در‌صد نفت و ماده 180 بخش کشاورزی گچساران از اعتبارات خوبی برخوردار شده است.

 

وی افزود: سعی ما این است اعتبارات با نظارت دقیق‌تری در پروژه‌ها هزینه شود تا اعتبارات سرمایه‌گذاری شده دولت که همان بیت‌المال است به موقع و با کیفیت بهتری مصرف شود.

 

مدیرکل جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: با توجه به وضعیت حدود کنونی تسهیلات بانکی در کشور و قرار گرفتن کهگیلویه و بویراحمد در میان استان‌های محروم از نظر تسهیلات بانکی می‌طلبد سرمایه‌گذاری در بخش کشاورزی رونق بیشتری داشته باشد.

 

گوهرگانی بیان کرد: بخش خصوصی در حوزه کشاورزی به ویژه از محل صندوق توسعه در گچساران دارای متقاضی پای کار در گچساران نیست.

 

وی با اشاره به تصویب خط ویژه مکانیزاسیون و گلخانه‌داران با پیگیری وزیر کشاورزی گفت: این تسهیلات برای خرید ادوات، ماشین آلات و تجهیزات کشاوری در حوزه‌هایی از جمله آبزی‌پروری، کشاورزی و زارعی بوده که باید از این فرصت استفاده لازم برده شود.

 

گوهرگانی با اشاره به رایگان شدن 85 درصد از هزینه‌های نصب سیستم‌های آبیاری تحت فشار ابراز کرد: افزون بر 85 درصد از هزینه‌های نصب سیستم‌های آبیاری تحت فشار توسط دولت به رایگان پرداخت می‌شود.

 

مدیرکل جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد افزود: می‌طلبد استان، شهرستان و همه افرادی که زمین و باغ دارند از این فرصت طلایی استفاده کنند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت