نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
16. آبان 1393 - 14:08
سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران گفت:به بازی تدافعی هیچ گونه اعتقادی ندارم.

عباس چمنیان صبح امروز در گفت و گو با پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با اشاره به دیدار نفت و گاز گچساران برابر تربیت نوین یزد در هفته چهارم لیگ دسته یک فوتبال کشور،اظهار کرد: بازی بسیار سختی بود تیم انتهای جدولی تربیت نوین یزد چیزی برای از دست دادن نداشت و با تمام وجود حمله می کرد .

 

وی افزود: تیم ما 20 دقیقه آغازین بازی بسیار طوفانی بود و تمامی نکات تاکتیکی ما را انجام داد، اما در ضربات آخر موفق عمل نمی کرد.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران برگشت به بازی بعد از گل خورده ،تقویت ساختار دفاعی و تمرکز را از مهمترین برنامه های این بازی برشمرد و گفت: گلزنی ما از هفته اول تاکنون ادامه داشته و این نشان از وجود خط حمله خوب در این تیم است.

 

چمنیان تصریح کرد: به هیچ عنوان تیم حریف را دست کم نگرفتیم و نداشتن تمرکز کافی در خط دفاعی موجب گل خوردن تیم ما شد.

 

وی افزود: در حال حاضر تیم نفت و گاز نیمکت خوبی دارد و با جایگزین های مناسب قدرت حمله را در تیم تقویت کردیم .

 

این مربی شاغل در لیک دسته یک بیان کرد: در ابتدای نیمه دوم عملکرد تیم ضعیف شد و لی در ادامه با پرس کردن و فشار بالا توانستیم در 10 دقیقه پایانی به دو گل برسیم.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران با بیان اینکه تیم تربیت نوین یزد به هیچ عنوان بازی جوانمردانه را رعایت نکرد، افزود: بازیکنان این تیم کاملا به دنبال وقت تلف کردن بودند.

 

چمنیان اظهارکرد : به بازی تدافعی هیچ گونه اعتقادی ندارم و در طی این چهار بازی تعویض تدافعی نداشته ام .

 

وی در پاسخ به سوالی مبنی برعدم استفاده از سایر بازیکنان دفاعی نیمکت ذخیره بیان داشت: در سه بازی گذشته گل هایی که دریافت کردیم تقصیری برعهده دفاع وسط نبود اما در این بازی از این ناحیه گل را دریافت کردیم .

 

سرمربی تیم فوتبال نفت و گاز گچساران افزود: در این بازی علی کرمی و علی کریمی را به دلیل مصدومیت در ترکیب نداشتیم.

 

چمنیان با تقدیر از رضا قیالی بازیکن جوان گچسارانی زننده گل برتری تیم فوتبال نفت و گاز گچساران تصریح کرد: هر بازیکنی که در تمرینات خوب و با جدیت تمرین کند در ترکیب تیم قرار خواهد کرفت .

 

گفتنی است تیم نفت و گاز گچساران در هفته چهارم لیک دسته اول فوتبال کشوربا نتیجه دو بر یک میهمان خود تربیت نوین یزد را با شکست بدرقه کرد.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها