نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. مرداد 1393 - 10:40
شما می توانید با بازی GT Racing 2 لذت رانندگی واقعی را تجربه کنید. اگر از طرفدارهای پر و پا قرص بازی ‌های سرعتی هستید مانند Asphalt، شاید این بازی بتواند نظر شما را جلب کند. طبق گفته خود شرکت، این بازی بهترین شبیه ساز یک بازی ماشین سواری است.

به گزارش آفتاب جنوب، بالاخره بعد از مدت ها انتظار بازی GT Racing 2 در استور ویندوز فون انتشار پیدا کرد. شما می توانید با بازی GT Racing 2 لذت رانندگی واقعی را تجربه کنید. اگر از طرفدارهای پر و پا قرص بازی ‌های سرعتی هستید مانند Asphalt، شاید این بازی بتواند نظر شما را جلب کند.

طبق گفته ی خود شرکت، این بازی بهترین شبیه ساز یک بازی ماشین سواری است. اگر حرفه ای شدید نیز یک گاراژ برای شما وجود دارد که در آن می توانید ماشین خود را از نظر عملکردی بهبود ببخشید و یک پیروزی شیرین را با خودروی فوق العاده خود تجربه کنید.
یک بازی عالی و با گرافیک که تجربه یک رانندگی عالی و واقعی را به شما می دهد، البته توجه داشته باشید که بازی برای اجرا به 1GB رم احتیاج دارد.
 
 
 
 
 
 
حجم این بازی 1013 MB است که شما می توانید با مراجعه به لینک فروشگاه ویندوز فون (کلیک کنید.) آن را طبق توضیحات زیر دانلود کنید.
پس از ورود به لینک داده شده به انتهای صفحه مراجعه کنید و از قسمت سمت چپ بر روی عبارت " Download and install manually" کلیک کنید تا بازی دانلود شود. همچنین شما می توانید با جستجو عبارت "GT Racing 2" در فروشگاه از طریق گوشی خود این بازی را مستقیم بر روی گوشی نصب کنید.
 
 
قابل اجرا در ویندوز فون 8 , 8.1
 
 
انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها