نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. اسفند 1402 - 10:37
به روایت نوجوانان گچسارانی؛
راهیان نور، راهی به سوی آسمان+ فیلم
هرساله جمع زیادی از نوجوانان و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد به مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس سفر می‌کنند تا بافرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،راهیان نور یکی از بسترهای مناسب و تأثیرگذار در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و هرساله تعداد زیادی از نوجوانان و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد جهت بازدید از مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس به این مناطق سفر می‌کنند تا بافرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند.

رهبر معظم انقلاب بار‌ها در باب عبور از پیچ تاریخی فرمودند و راهیان نور را ازجمله‌ صدقات و حسنات عنوان نمودند. معظم له بار‌ها در مورد تلاش دشمن بر فراموشی دفاع مقدس تأکید فرمودند و راهیان نور را علاج این فراموشی مطرح نموده و فرموده بودند: از دهه ۷۰ برای مقابله با شبیخون فرهنگی دشمن، برای فراموش‌نشدن دفاع مقدس، یک فنّاوری نرم را جمهوری اسلامی به وجود آورد.

رهبر معظم انقلاب فرموده بودند: راهیان نور یک فنّاوری است. میلیون‌ها جوان راه افتادند رفتند در جبهه‌های جنگ، در آن کانون معرفت و قدس، در آن کانون فداکاری، آنجا دیدند که چه وضعیتی بوده است و چه اتفاقاتی افتاده است؛ [برایشان] شرح دادند و در ماجرای دفاع مقدّس قرار گرفتند. بله جمهوری اسلامی این است؛ مدافع حرم تربیت می‌کند؛ راهیان نور راه می‌اندازد؛ و شهید آوینی در مورد مراکز عملیاتی که کاروان‌های راهیان نور به آن عزیمت می‌کنند گفته بود: اینجا مرکز تاریخ است.

ویدئویی از اردوی راهیان نور نوجوانان و جوانان گچسارانی در مناطق عملیاتی جنوب کشور (شلمچه، طلاییه و هویزه) را مشاهده نمایید.

https://aparat.com/v/YpiXf

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها